استاندار لرستان گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم سراسر جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس، ضربه مهلکی بر پیکره حامیان دروغین حقوق بشر محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ بازوند افزود: امروز سردمداران مدعی دفاع از حقوق بشر و مجامع بین المللی و دولت های غربی با سکوت خود در برابر جنایت های رژیم غاصب اسراییل، به این رژیم سفاک چراغ سبز نشان داده اند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس هشدار به این جنایتکاران محسوب می شودگفت :حضور با شکوه و گسترده مردم ایران اسلامی و دیگر کشورهای جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، هشداری به مدعیان حقوق بشر برای اقدام قاطع و برخورد با جنایت ها و فجایع رژیم صهیونیستی در فلسطین و نوار غزه است.

استاندار لرستان روز قدس را روز اتحاد و همبستگی جهان اسلام دانست و گفت: با توجه به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حضور میلیونی مردم فهیم ایران اسلامی درراهپیمایی روز قدس، موجب ذلت و خواری رژیم صهیونیستی و تقویت روحیه امید و خودباوری مردم فلسطین می شود.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، روز قدس مساله اول دنیای اسلام می باشد بنابراین حضور همه در این صحنه موجب دلگرمی مردم فلسطین و ذلت اسراییل و حامیانش می شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.