امام جمعه زيراب در ديدار با مديركل ورزش و جوانان استان و مسئولان شهرستان سوادكوه گفت: سوادكوه خطه قهرمان و پهلوان پرور ورزشی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ حبيب حسين زادگان مديركل ورزش و جوانان استان، رجبعلي وهابي فرماندار، محمود اعتصامي شهردار، رضا احمدزاده رئيس اداره ورزش و جوانان سوادكوه با حضور در دفتر امام جمعه زيراب در امامزاده عبدالحق با آيت الله والمسلمين محمد زمان رضايي پيرامون ورزش اين شهر ديدار و ملاقات كردند.

در اين ديدار آيت الله رضايي امام جمعه زيراب ضمن خير مقدم به مديركل پرتلاش ورزش و جوانان استان گفت: سوادكوه با توجه به پتانسيل ورزشي خطه قهرمام و پهلوان پرور ورزش استان است.

وي با بيان اينكه در طول اين سال ها توجه خوبي به ورزش سوادكوه نشد، تصريح كرد: ظرفيت ورزش زيراب در رشته هاي كشتي، رزمي، فوتبال، شمشيربازي و ..... بسيار خوب است، كه نياز به حمايت بيشتر مسئولان در زمينه توسعه ورزش منطقه است.

امام جمعه زيراب با اشاره به گستردگي ورزش سوادكوه اذعان داشت: افتتاح نمايندگي اداره ورزش و جوانان در زيراب يكي از نيازهاي اساسي علاقمندان به ورزش است.

آيت الله رضايي نبود اسپانسر و امكانات اندك را مهمترين مشكل ورزش زيراب و سوادكوه عنوان كرد و افزود: زمين فوتبال زيراب از نظر طبيعي، فاصله داشتن با سطح دريا و زيبايي چشم انداز بسيار خوبي دارد كه در صورت جذب اعتبار مي تواند مكان مناسبي براي اردوي هاي مختلف تيم هاي ورزشي باشد.

ايشان با بيان اينكه احداث كمپ، هتل و خوابگاه براي اسكان تيم ها يكي ديگر از نيازهاي اساسي ورزش اين منطقه است، اظهار داشت: با تعامل و همفكري با مسئولان ورزش و جوانان و شهرستان مي توانيم سرانه ورزش شهرستان سوادكوه به ويژه زيراب را بالا ببريم.

در ادامه مديركل ورزش و جوانان به همراهي هيئت همراه در منزل جانباز رمضان صالح نژاد قهرمان تيراندازي جانبازان و معلولان كه چندين مدال پاراالمپيك، جهان و آسيا را دركلكسيون افتخارات ورزشي خود دارد، عيادت كردند و سپس از چند طرح ورزشي در دست اقدام زيراب نيز ديدن كردند و از نزديك مشكلات ورزش اين شهر مشاهده كردند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: سوادکوه ، خطه ، پهلوان ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.