حضوری با شکوه و جلوه ای ديگر از همدلی و همزبانی در بابل رقم خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ، جواد واثقی امیری ، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار کرد: مسجدالاقصی اولین قبله‌ای است که مسلمانان صدر اسلام بدان سوی نماز گزاردند، همچنین یکی از مکان‌های مقدسی است که در پیشگاه مسلمانان از احترام و قداست بالایی برخوردار است و این حرم شریف سال‌ها است که مداوم و بی‌وقفه، تاخت و تازهای خشونت‌بار صهیونیست‌ها را در جای جای خود تجربه می‌کند و سنگینی چکمه‌های نژادپرستان صهیونیست را بر صحن و سرای خود لمس می‌کند.

وی با بیان اینکه این حرم مقدس الهی سال‌ها است که شاهد جور بی‌امان و ظلم بی‌حساب بر مردم فلسطین است، افزود: قلبش مجروح از آتش ظلمی است که بر سر فلسطینیان می‌بارد و سینه‌اش داغدار هزاران مرد و زن و کودک فلسطینی است که سال‌ها است با رویای آزادی میهن خویش در نبردی نابرابر با صهیونیست‌های اشغالگر در خون خود می‌غلتند.

رئیس دانشگاه صنعتی بابل ادامه داد: معمار بزرگ انقلاب اسلامی برای جلب توجه مسلمانان به وضعیت رقت‌بار سرزمین فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند و از همه مسلمانان خواستند تا برای حمایت از فلسطینیان تحت ستم و قدس شریف به‌پا خیزند و فریاد دادخواهی خود را به گوش جهانیان برسانند.

واثقی امیری تاکید کرد: امروزه با کمال تاسف، مسلمانان منطقه شاهد مصائب دیگری هستند، از خشونت کوری که در عراق و سوریه مسلمانان را در چاه تعصب قربانی می‌کند تا بمب‌هایی که از زرادخانه‌های بی‌خردی پادشاهان بی‌کفایت بر سر مردم یمن می‌ریزد و این قصه پر غصه جدیدی است که در کنار حکایت غم‌بار فلسطین حیات مسلمانان منطقه را هدف قرار داده است.

 نماینده بابل در مجلس ضمن گرامیداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس بیان کرد: روز جهانی قدس آنگونه که امام راحل فرمودند، روز حیات مجدد اسلام و تاثیرگذاری اسلام ناب نبوی است که با بیداری روز افزون امت اسلامی روز به روز موجبات زوال جبهه استکبار را به همراه دارد.

حجت الاسلام علی‌اکبر ناصری ادامه داد: حضور امروز مردم به داعش و وهابی‌های منطقه و نیز دشمنی‌ها علیه غزه و فلسطینی‌ها از سوی اسرائیل و استکبار جهانی فهماند که مسلمانان همیشه و همه جا با اتحاد می‌توانند بر توطئه ها و زورگویی ها غلبه کنند.

رئیس مجمع نمایندگان شمال کشور با اشاره به اینکه شیاطین استکبار هیچ تاثیری بر حضور مردم در صحنه های سیاسی کشور ندارند؛ بیان کرد: ملت ایران با حضور یکپارچه خود یک بار دیگر انزجار خود را از دشمنی ها و کینه ورزی های دشمنان به خصوص اسرائیل غاصب و استکبار جهانی علیه فلسطینی ها نشان دادند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: جلوه ای ، عزیز ، بابل ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.