مردم همیشه در صحنه مازندران، زودتر از زمان معین در میعادگاه‌های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حاضر شدند و شعارهای الله‌اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و مرگ بر آمریکا، سر‌می‌دادند

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان* با آغاز راهپیمایی مردم دسته دسته و گروه گروه از نقاط مختلف شهر به سمت میدان شهید قاسمی در حال حرکتند.

* کودکی کوچک، پیرمردی با چهره‌ای که حکایت از روزه‎داری در این روز عزیز دارد و بانوانی که با حجاب اسلامی آمده‌اند تا با قدم‌های محکم و استوار خود، عشق به مردم بی‌دفاع فلسطین را ثابت کنند.

* خانمی که به همراه فرزندش برای شرکت در راهپیمایی آمده است، گفت: برای ابراز همدردی با مردم فلسطین آمده‎ام؛ ملت فلسطین نیز مثل ما مسلمان هستند و با شرکت در این راهپیمایی نشان می‎دهیم که پشتیبان مسلمانان هستیم.

* اسدالله جعفری، دادستان مرکز مازندران گفت: این حضور مردم نشان می‌دهد، تحریم‎ها و فشارها، مردم ما را از ارزش‎های ناب انقلاب دور نمی‎کند، مردم فعل مقاومت را صرف کردند و با درک حساس بودن شرایط کشور، به دشمنان هشدار دادند که در تحلیل‌های خود در رابطه با ایران، مثل گذشته دچار اشتباه نشوند.

* عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه دفاع از مردم بی‌گناه فلسطین و همه ملت‎های مظلوم جهان در پیروی از فرامین امام بزرگوار و مقام معظم رهبری وظیفه ماست، بیان کرد: دفاع از ملت فلسطین، دفاع از همه مردم مظلوم و دربند استکبار به حساب می‎آید و با شرکت در راهپیمایی ثابت می‎کنیم، در کنار مردم فلسطین هستیم و هرگز آنها را تنها نمی‌گذاریم.

* عظیم وریجی مسئول هیئت رزمندگان اسلام مرکز مازندران با تاکید بر حضور حماسی امت به پا خاسته در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: روز قدس روز تجلی اقتدار جبهه اسلام است.

وی افزود: روز جهانی قدس روزی است که در آن بانگ جهانیان بر پیکر متزلزل نظام های سلطه ورود می آید.

وریجی با اشاره به جنایات رژیم کودک کش عربستان در یمن، اظهار کرد: برای پایان دادن به جولان تروریسم و نابودی سلطه گران و آدمکشان، عزم فراگیر مسلمانان سراسر گیتی نیاز است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: گزارش ، حماسه ، حضور ، شرگت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.