گرگان؛

319 زندانی جرائم غیرعمد گلستان در انتظار کمک خیران

رئیس کل دادگستری استان گلستان از برگزاری جشن گلریزان با هدف آزادی ۳۱۹ زندانی جرائم غیرعمد استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از گرگان، هادی هاشمیان گفت: در ماه مبارک رمضان وعده داده شده که اعمال خیر ما در این ماه مضاعف خواهد شد و امروز نیکوکاران آمده‌اند تا با خدا بیعت کنند.

وی افزود: سال گذشته تنها یک جشن گلریزان در مرکز استان گلستان برگزار شد اما امسال دو جشن گلریزان در شهرهای گنبدکاووس و گرگان در استان گلستان برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان بیان کرد: تاکنون 164 زندانی غیرعمد در استان گلستان با کمک خیران و مردم و تلاش‌های ستاد دیه از زندان‌ها رهایی پیدا کردند.

وی گفت: در سال گذشته در جشن گلریزان 76 میلیارد ریال از محل ستاد دیه، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و خیران تأمین شد که زمینه آزادی 164 نفر از مددجویان جرائم غیرعمدی را فراهم کرد.

هاشمیان افزود: هم‌اکنون 319 نفر از زندانیان استان گلستان را زندانیان جرائم غیرعمد و مالی تشکیل می‌دهند که برای آزادی آن‌ها نیاز به تأمین 140 میلیارد ریال اعتبار است.

رئیس کل دادگستری کل گلستان، استان گلستان را از استان‌های پیشگام و نمونه در همدلی، وفاق  و وحدت اهل سنت و شیعه دانست و عنوان کرد: مردم شیعه و سنی استان گلستان با وفاق، همدلی و وحدت در کنار هم زندگی مسالمت‌آمیزی دارند.

هاشمیان هدف از برگزاری جشن‌های گلریزان را کمک به زندانیان غیرعمد دانست و اظهار کرد: یکی از بخش‌های زندانیان غیرعمد، تصادفات رانندگی است که دارای بیشترین فراوانی در استان گلستان در جرائم غیرعمد است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.