ارومیه؛

وجود 350 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های آذربایجان غربی

رئیس ستاد دیه آذربایجان غربی گفت: 350 زندانی جرائم مالی و جرائم غیرعمد در زندان‌های استان وجود دارند که برای آزادی آنها تلاش می‌شود.

یحیی سلطانی در گفت‌وگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ارومیه اظهار داشت: ستاد دیه آذربایجان غربی در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و با بهره‌گیری از توان خیرین توانسته گام‌های مثبتی در این زمینه بردارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در ستاد دیه آذربایجان غربی سال گذشته، تصریح کرد: ستاد دیه آذربایجان غربی موفق شد سال گذشته 312 زنانی جرائم مالی و جرائم غیرعمد را آزاد و به آغوش خانواده بازگرداند.

رئیس ستاد دیه آذربایجان غربی با اشاره به میزان پرداختی به این تعداد زندانی، افزود: 80 میلیارد ریال در قالب کمک ستاد دیه استان آذربایجان غربی برای آزادسازی جرائم غیرعمد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی با تاکید بر کمک هر چه بیشتر خیرین برای آزادسازی جرائم غیرعمد، خاطرنشان کرد: ستاد دیه استان فقط در راستای آزادسازی زندانیان جرائم مالی و جرائم غیرعمد تلاش می‌کند و مبلغ جمع‌آوری شده نیز برای آزادسازی بزهکاران هزینه نمی‌شود.

سلطانی با اشاره به تعداد زندانی جرائم غیرعمد و جرائم مالی که در زندان‌های استان به سر می‌برند، اعلام کرد: 350 زندانی جرائم مالی و جرائم غیرعمد در زندان‌های استان وجود دارند که برای آزادی آنها تلاش می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری جشن‌های گلریزان زمینه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و جرائم مالی را فراهم آورده است، از برگزاری این جشن در تمام شهرهای استان خبر داد و گفت: جشن گلریزان تا پایان ماه مبارک رمضان در تمام شهرهای استان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.