ساری؛

کشف 31 کیلو حشیش و دستگیری سارقان یک دستگاه خودرو منازل با 12 فقره سرقت در آمل

فرمانده انتظامی آمل گفت: ماموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان "آمل"،درساعت 15و 24دقيقه روز گذشته حين گشت زنی در بلوار امام رضا (ع) به يک دستگاه خودرو زانتيا نقره ای فاقد پلاک با 3 سرنشين مظنون شدند.

کشف 31کیلوحشیش ودستگیری سارقان یک دستگاه خودرومنازل با12فقره سرقت درآملبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری؛ سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم افزود: ماموران در ادامه براي متوقف کردن اين خودرو دستور ايست صادر کردند،اما راننده خودرو زانتيا با افزودن بر سرعت قصد فرار از دست قانون را داشت که با عکس العمل سريع ماموران و اخطار تيراندازي،خودرو متوقف شد.

وی ادامه داد: که، ماموران پس از متوقف کردن خودرو 3 متهم به نام های "يا- ح"-"غ -رع – س"را دستگير کردند که متهمان در تحقيقات و بازجويی های فنی پليس اظهار داشتند، برای سرقت و زورگيری از يکی از شهر های اطراف به شهرستان آمل آمدند که با هوشياری پليس دستگير شدند.

گنجیان هم از شناسايی و کشف بيش از 31 کيلو گرم مواد مخدر حشيش از يک دستگاه خودرو در محور هراز خبر داد.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعاليت فردی به نام "ح – ب" در امر ورود مواد مخدر در سطح وسيع،موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و فرماندهی انتظامی شهرستان آمل قرار گرفت که ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با هماهنگی قضائی در ساعت يک و 37 دقيقه روز گذشته متهم را حين تردد با يک دستگاه خودرو پرايد سفيد رنگ در محور هراز شناسايي کردند.که راننده خودرو با مشاهده ماموران قصد فرار داشته که ماموران با اخطار ايست و تيراندازی،خودرو را متوقف کردند.

گنجیان افزود:ماموران پس از دستگيري متهم در بازرسي از خودروی وی موفق شدند،31 کيلو و 500گرم موادمخدر حشيش را کشف کنند.

وي گفت:متهم پس از تشکيل پرونده به همراه مواد مکشوفه براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ازدستگیری سارقان منازل خبر داد و گفت:ماموران کلانتری 12 اين شهرستان با دريافت گزارش هايی مبنی بر سرقت از منازل سطح شهرستان، شناسايی و دستگيری سارق يا سارقين را در دستور کار خود قرار دادند .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود : ماموران کلانتری 12 با افزايش و تقويت گشتهای محسوس و غيرمحسوس در سطح حوزه استحفاظی و تحت نظر قرار دادن تعدادی از سارقان سابقه دار سرانجام موفق شدند سارق را شناسايي کنند .

سرهنگ گنجيان خاطر نشان کرد : ماموران در اقدامی غافلگيرانه و ضربتی متهم به نام «ع-م» را دستگير کردند .که متهم در بازجوئيها به 12 فقره سرقت وجوه نقد و طلاجات از منازل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بيان اينکه متهم به مرجع قضائی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد از شهروندان خواست : جهت پيشگيری از سرقت توصيه ها و هشدارهای پليس را جدی بگيرند و هرگونه گزارش در خصوص سرقت ، موادمخدر و ... را با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کشف ، دستگاه ، سارقان ، صادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.