اصفهان؛

38 فقره سرقت داخل خودرو براي دوسارق

کارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان با دستگيري دو سارق حرفه اي موفق به کشف 38 فقره سرقت داخل خودرو در جنوب شهر اصفهان شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با اعلام اين خبر گفت: در پي وصول شکايت مبني بر سرقت داخل خودرو در محدوده جنوب شهر اصفهان، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ " خسروي " افزود:کارآگاهان تحقيقات خود را آغاز و در اين راستا اکيپ هاي گشت پليس آگاهي در حين گشت زني به دو نفر که در حال سرقت ضبط خودرويي بودند برخورد و آنها را دستگير و جهت تحقيقات به پليس آگاهي دلالت دادند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: متهمان در تحقيقات صورت گرفته به 38 فقره سرقت از داخل خودرو همشهريان اقرار کردند که با تکميل شدن تحقيقات متهمان به مراجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ خسروي با بيان اينکه تعداد بسيار زيادي از اين خودروهاي که مورد سرقت قرار گرفته بدون تجهيزات ايمني در خيابانها رها شده بودند ، به شهروندان توصيه كرد:خودروهايشان را در پاركينگ منزل پارك و از پارك آن داخل كوچه خودداري نمايند، اگر پاركينگ ندارند و مجبورند خودرو را بيرون از منزل پارك كنند حتما از تجهيزات ايمني مثل دزدگير قفل پدال و سوئيچ مخفي استفاده و يا اينكه سر شمعي ها را خارج و باطري را بردارند و سعي كنند خودرو را در زير پنجره و يا محلي كه بر آن ديد دارند پارك نمايند و يا از پارکينگ منزل همسايگان و يا اقوام که در نزديکي آنها سکونت دارند استفاده نمايند.  


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.