با اجراي طرح عملياتي مبارزه با سارقان ماموران پليس مركز استان اصفهان تعدادي از وسايل نقليه مسروقه را طي دو روز گذشته كشف و به مالباختگان بازگرداندند.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "حسن ياردوستي" فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان در اين خصوص گفت: طي دو روز گذشته ماموران يگان هاي مختلف انتظامي اين فرماندهي حين گشت زني هاي هدفمند خود تعدادي خودرو و موتورسيكلت مسروقه در سطح شهر شناسايي و کشف كردند .

وي برضرورت پيشگيري از سرقت و مبارزه با سارقان با هدف تأمين امنيت پايدار و ارتقاي احساس آرامش و آسايش شهروندان تأييد كرد و افزود: مشاركت مردم با پليس در تحقق اين اهداف ضروري است.

رئيس پليس مركز استان اصفهان با بيان اينكه تمامي مالباختگان شناسايي و وسايل نقليه مسروقه به آنان بازگردانده شد خاطرنشان کرد: در اين زمينه تعدادي سارق نيز دستگير و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شده اند.

سرهنگ حسن ياردوستي به شهروندان توصيه کرد، با رعايت نکاتي ساده از جمله بهره گيري از تجهيزات بازدارنده شامل قفل پدال و ترمز ، سوئيچ مخفي و دزدگير و پرهيز از پارک کردن وسيله نقليه در مکان هاي خلوت ، خودداري از رها کردن خودرو و موتور سيکلت به صورت روشن حتي براي لحظاتي کوتاه از بسرقت رفتن آنها توسط سارقان حرفه اي و سابقه دار پيشگيري کنند .


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.