اصفهان؛

سارقان دام هاي مورچه خورت به دام افتادند

فرمانده انتظامي شاهين شهر وميمه اصفهان از دستگيري چهار سارق كه در زمينه سرقت احشام فعاليت داشتند و كشف 80 رأس احشام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ " مختاري" با اعلام اين خبر گفت: مأموران اين فرماندهي حين گشت زني در اطراف يکي از پمپ بنزين هاي بين راهي متوجه حضور مشکوک يک دستگاه سواري روآ مابين کاميون هاي باري متوقف شده در محل شدند لذا با حضور در محل مشاهده نمودند که چهار نفر از سرنشينان اين خودرو مشغول پاره کردن چادر بار يکي از کاميونها و سرقت اموال داخل آن هستند لذا به صورت غافلگيرانه آنها را دستگير و در بازرسي بدني از آنها چندين گرم مواد مخدر را کشف كردند.

سرهنگ " مختاري" افزود: لذا با توجه به اظهارات ضد و نقيض آنها و بوي دام و حشمي که از لباس و خودروي آنها به مشام مي رسيد احتمال دادند که اين افراد از سارقان احشام سطح حوزه مورچه خورت باشند، در اين راستا ماموران با توقيف خودروي آنها هر چهار متهم دستگير شده را جهت تحقيقات تکميلي به پليس آگاهي شهرستان منتقل كردند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: افراد دستگير شده صراحتا به فعاليت در زمينه سرقت احشام و يک فقره سرقت که در ماه جاري در حومه مورچه خورت مرتکب و در آن تعداد 80 رأس بز و بزغاله را از يکي از دامداران محل به سرقت برده بودند اعتراف نمودند.

سرهنگ "مختاري" خاطر نشان کرد:در اين رابطه مأموران پليس آگاهي با مراجعه به محل سکونت سارقان در يکي از شهرستانهاي استان موفق شدند کليه احشام سرقت شده را کشف و تحويل مالباخته دهند. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.