کرمان؛

احداث موزه سير تحول تاريخي پليس کرمان

فرمانده انتظامي استان كرمان با اشاره به مقدمات راه اندازی موزه پلیس در کرمان گفت: به تصوير كشيدن تاريخ پليس اقدام مثبتي است و احداث اين موزه كاري ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، سردار حسين چناريان در حاشيه جلسه امكان سنجي براي احداث موزه سير تحول تاريخي پليس در كرمان گفت: بايد حجم و هزينه كار متناسب با امكانات باشد تا در روند پيشبرد كار با مشكل مواجه نشويم.

وي موزه سير تحول تاريخي پليس را ميراثي قابل استفاده براي آيندگان توصيف كرد و گفت: بايد با هدفگذاري مرحله به مرحله ضمن استفاده از ابزار و تجهيزات متناسب كار را پيش برد.

سردار چناريان در ادامه صحبت هاي خود بر به تصوير كشيدن نقش شهدا در تمام ادوار پليس تاكيد كرد و بيان داشت: شهدا در تاريخ ايران جايگاه ويژه اي دارند و بايد نقش پر رنگ آنان در اين موزه به وضوح ديده شود.

در ادامه اين جلسه رئيس دفتر تحقيقات كاربردي پليس كرمان اين موزه را شناسنامه پليس ايران و كرمان دانست و گفت: در پي آنيم تا با هم انديشي تاريخ پليس را به بهترين شكل ممكن به تصوير بكشيم.

احمد يوسفي ضمن ابراز اميدواري به افتتاح اين موزه در هفته ناجا، خاطرنشان كرد: در اين موزه اسناد و مدارك تاريخي، عكس هاي مناظر و پرتره ها، ادوات و تجهيزات پليسي، صحنه هاي ماندگار تاريخي و ديگر مستندات پليس به نمايش در خواهند آمد.

وي استفاده از المان هاي بومي استان كرمان را يكي از راهكار هاي افزايش جذابيت اين موزه عنوان كرد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: موزه ، پلیس ، المان ، تاریخ ، تحقیقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.