اصفهان؛

برنامه ويژه رسانه اي پليس اصفهان در هفته ناجا

رئيس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان از برنامه ويژه رسانه اي اين فرماندهي شامل اطلاع رساني آخرين اخبار پليس، چاپ مقالات و مطالب آموزشي و گزارش هاي تحليلي در هفته ناجا خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ" غلامرضا شهرياري" در حاشيه ديدار با مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان اظهار داشت: هفته نيروي انتظامي از 11 تا 17 مهرماه با شعار "اقتدار پليس، همدلي و همزباني، امنيت و آرامش" برگزار مي شود كه در اين هفته پليس استان اصفهان هم برنامه هاي ويژه اي را براي آشنايي بيشتر مردم با ماموريت هاي ناجا اجرا خواهد كرد.

وي با اشاره به برنامه ويژه رسانه اي پليس استان در هفته ناجا گفت: با همكاري و تعامل خانه مطبوعات و خبرنگاران استان انشاء اله آخرين اخبار پليس استان، گزارشي از برنامه هاي ويژه هفته ناجا، مقالات و مطالب آموزشي و هشداري در حوزه آسيب هاي اجتماعي در مطبوعات و خبرگزاري هاي استان منتشر خواهد شد.

سرهنگ شهرياري با بيان اينكه هفته نيروي انتظامي فرصتي براي نزديكي بيشتر مردم و دستگاه ها با پليس است عنوان داشت: يكي از اهداف برگزاري هفته ناجا نشان دادن اقتدار و توانايي و تخصص بالاي پليس ايران و به تصوير كشيدن سير تحولي نيروي انتظامي براي مردم است كه مسلماً اين كار بدون همكاري و تعامل رسانه امكان پذير نخواهد بود.

رئيس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان با تقدير از تلاش هاي خبرنگاران، گزارشگران و عكاسان خبري كه در يكسال گذشته با قلم و دوربين خود اقتدار پليس استان را براي مردم به نمايش گذاشتند اظهار داشت: قطعاً با همدلي و همزباني بيشتر پليسي مقتدرتر خواهيم داشت و در سايه اين اقتدار هم شاهد امنيت و آرامشي بي نظير خواهيم بود. 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.