یک مهندس طراحی از دانشگاه هادرزفیلد انگلیس طرح جالب توجه کشتی هوایی ارایه کرده که می توان آن را نمایشی از آینده سفرهای مجلل گردشگری در نظر گرفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از مهر، کشتی های هوایی مفهوم چندان عجیب و نامأنوسی به شمار نمی آیند. در گذشته نمونه های مختلفی از این سیستم های هوایی غول پیکر اما با سرعت حرکتی پایین راهی آسمانها شده و تعجب تماشاچیان زمینی را بر می انگیختند.

در عصر حاضر نیز این فناوری بار دیگر در تیررس دانشمندان و شرکتهای خبرسازی نظیر گوگل قرار گرفته است. این غول فناوری به تازگی آشیانه قدیمی کشتی های هوایی را خریداری کرده و به نظر می رسد برنامه ای برای ماجراجویی در این عرصه داشته باشد.

با این حال آنچه که بیش از هر نکته ای درخصوص کشتی های هوایی عصر حاضر مهم به نظر می رسد، توجه به فاکتور «مجلل بودن» آنهاست تا بتوان از این سیستمهای هوایی به عنوان ابزاری مطمئن و پرطرفدار برای توسعه گردشگری استفاده کرد و حالا در طرح «مک بایرز» این ویژگی به خوبی دیده می شود.

ملخهای نصب شده در دو طرف این کشتی هوایی به آن امکان نشست و برخاست عمودی را می دهد.

در این کشتی مجلل هوایی فضاهای به خصوصی برای پذیرایی از گردشگران تعبیه شده که چشم انداز زیبایی از زمین و آسمان را پیش روی آنها قرار می دهد. گردشگران می توانند از پشت پنجره های غول پیکر زمین و آسمان بیکران را از منظری متفاوت مشاهده کنند.

این کشتی هوایی در دل خود تأسیسات اداری مدرنی داشته که در کنار اتاقهای بزرگ و مجهز به پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا مجموعه ای دیدنی را رقم زده است.

پنجره ها تا زیر بالشتها کشیده شده اند. از این رو گردشگرانی که صبح هنگام در چنین اتاقهایی از خواب برمی خیرند ابرها را به عنوان اولین چیزها در روز مشاهده می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.