عبدی: حق راه آهن را به راحتی یک لیوان آب سر کشیدند

کاپیتان تیم فوتبال راه آهن اظهار داشت: کمیته استیناف‌ بدون در نظر گرفتن تمامی جوانب، حق راه آهن را به راحتی نوشیدن یک لیوان آب خورد.

عبدی: حق راه آهن را به راحتی یک لیوان آب سر کشیدندبهادر عبدی کاپیتان تیم فوتبال راه آهن تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بی سرو سامانی باشگاه راه آهن سبب شد تا مسئولان کمیته استیناف‌ با نقص رای کمیته انضباطی و بدون در نظر گرفتن تمامی جوانب، حق تیم راه آهن را به راحتی نوشیدن یک لیوان آب بخورند.

وی افزود: اگر بلافاصله پس از پایان لیگ برتر چنین حکمی صادر می‌شد، تکلیف خود را می‌دانستیم جوانان راه آهن علی رغم پیش بینی تمام کارشناسان در لیگ برتر ماندگار شدند آن هم با لیاقت و شایستگی‌ و اکنون باید مات و مبهوت این اتفاق وحشتناک بمانند .

عبدی ادامه داد: از خدا می‌خواهم که در این ماه مبارک رمضان به دل جوانان باشگاه راه آهن که اکثرا بین 18 تا 22 سال بیشتر ندارند نگاه کرده و پاداش تلاش‌ها و زحمات آنها را بدهد. بازیکنان تیم ما خیلی مظلوم هستند و این اتفاق می‌تواند آینده ورزشی‌شان را نابود کند برخی از همین جوانان، مخارج زندگی چند خانواده را تامین می‌کنند.

عبدی در ادامه باوضعیت قرار داد بازیکنان راه آهن تصریح کرد: اکثر بازیکنان تیم ما قرار دادهای پنج ساله دارند و با این اتفاق در صورت صلاحدید مسئولان باشگاه مبنی بر عدم صدور رضایتنامه‌ فوتبالیشان به فنا می‌رود چرا که تمام آنها از تیمهای لیگ برتری پیشنهاد دارند. ما خیلی برای باشگاه  راه آهن زحمت کشیدیم ولی اکنون از یک طرف بی سرو سامانی باشگاه سبب شده تا 90% قرار دادهایمان پرداخت نشود و از طرف دیگر این اتفاق مزید بر علت شد تا بدترین روزهای زندگی ورزشی همه ما رقم بخورد چرا که سقوط راه آهن به لیگ دسته اول یعنی از دست رفتن تمامی مطالباتمان.

 وی در خصوص بازیکن کردن بازیکن غیر قانونی در ترکیب تیم فوتبال راه آهن ابراز داشت: دلیلی ندارد که به خاطر اشتباه مسئولین سازمان لیگ، بازیکنان و مجموعه باشگاه به حق واقعی خود نرسند. اگر مدارک موتومبا خلاف قانون صادر شده در ابتدا فدراسیون فوتبال ترکیه، در کنار آن مدیران سازمان لیگ به همراه مسئولان راه آهن باید پاسخگو باشند. ما در مسابقه مقابل پیکان در زمین پیروز شدیم و آنها با لابی در بیرون زمین حق ما را خوردند کمی ما را آشفته کرده است البته من به مسئولین باشگاه پیکان حق می‌دهم که موضوع تخلف موتومبا را پیگیری کنند.

کاپیتان تیم فوتبال راه آهن در پایان خاطر نشان کرد: تقاضا می‌کنم سازمان لیگ در صورت قطعی شدن سقوط حداقل بازیکنان ما را آزاد کرده و به آنها به عنوان یک بازیکن دسته اولی نگاه کنند هم چنین از دولت آبادی دادستان محترم تهران که در این دو فصل بحرانی به مانند پدر در کنار بازیکنان راه آهن بود عاجزانه درخواست می کنم که به تیم ما کمک کنند چرا که بعد از خداوند تنها ایشان را داریم همچنین خانواده های بازیکنان ملتمسانه چشم انتظار مساعدت این عزیز هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار