کاپیتان تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: از بلاتکلیفی راه آهن به شدت گلایه مندم چرا که سرنوشت 50 خانواده به سرنوشت این باشگاه گره خورده است.

بهادر‌عبدی کاپیتان تیم فوتبال راه آهن درگفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در ارتباط با وضعیت این تیم اظهارداشت: وضعیت باشگاه راه آهن هم چنان روی هواست هیچ کس در باشگاه پاسخگوی وضعیت بازیکنان نیست و وضعیت این تیم درشرایط بغرنجی به سر می‌برد سرنوشت زندگی 20 بازیکن و‌50 خانواده به تیم راه آهن گره خورده است و با این بلاتکلیفی این سرنوشت درخطرقرار گرفته است.
 
 وی افزود: همگی بازیکنان ازتیم‌های لیگ برتری پیشنهاد‌ دارند. از مسئولین باشگاه‌هایی که خواستار‌ بازیکنان راه آهن شده ‌اند، تقاضای فرصتی کرده ایم تا وضعیت باشگاه مشخص شود این موضوع مردانگی بازیکنان را ثابت می‌کنند اما متاسفانه مسئولین خود را به خواب زده و حتی حدود 90%‌‌ از قرارداد فصل گذشته اعضای تیم را نپرداخته اند.
 
عبدی در خصوص این سوال که اگر مشکلات راه آهن به زودی حل شود می‌توان امیدی به موفقیت این باشگاه درفصل جدید لیگ برتر داشت، پاسخ داد: سابقه داشته که تیم راه آهن 10 روز مانده به شروع لیگ بسته شود و با تجربه بازیکنانش نتایج خوبی در لیگ برتر رقم زند، اما در این فصل شرایط بسیار‌ وخیم است چرا که از لحاظ بازیکنان با مشکل رو به رو هستیم .
 
  کاپیتان تیم راه آهن درارتباط با پیشنهادهایی که تیم‌های لیگ برتری به وی داده اند خاطرنشان کرد: از چند باشگاه پیشنهاد دارم اما به دلیل داشتن قرارداد و علاقه به راه آهن تا پایان هفته جاری صبر خواهم کرد.
 
 ولی اگرشرایط به همین منوال پیش رود واقعا دربلاتکلیفی خواهیم ماند چرا که هیچ اقدامی در‌خصوص بهبود وضعیت باشگاه راه آهن انجام نشده است.
 
 عبدی در رابطه با این که گویا یکی از دوستان علی دایی خواستار خرید باشگاه راه آهن شده اند، بیان کرد: این موضوع را از طریق رسانه ها شنیده ام در صورت وقوع این اتفاق می‌توان با درایت علی دایی به نتیجه گیری در فصل جدید امیدوار ماند،  چرا که وی شناخت خوبی از تیم راه آهن داشته و می‌تواند با برقرارکردن رفاقت و همدلی در کنار تسلط بر امورفنی، تیم را در وضعیت مطلوبی قراردهد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار