بازیکن تیم راه آهن گفت: بدون شک اگر بر محور عدالت تصمیم گیری کنند، تیم راه آهن در لیگ باقی می ماند.

عدالت علی(ع) اجرا شود راه آهن در لیگ برتر می ماندبهادر عبدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش در تیم اظهار کرد: خدا را شکر می کنم وضعیت من در تیم خوب بوده و تمرینات را دنبال می کنم.
 
وی در ادامه افزود: همه بازیکنان منتظر صدور رای کمیته استیناف هستند و امیدوارم که رای عادلانه صادر شود.
 
عبدی ادامه داد: اگر قرار بر قانون مداری باشد تیم راه آهن در لیگ ماندنی می شود زیرا تیم پیکان در مصاف با ما شکست خورده و فقط به این کارها برای بقاء متوسل شده است.
 
بازیکن تیم راه آهن اذعان کرد: پیکان بازیکنانی با قراردادهای میلیاردی دارد که هیچ یک از بازی های لیگ را با برد پشت سر نگذاشته است که در نظر دارد برای استفاده از جو آشفته، آرا کمیته استیناف را به نفع خود تغییر بدهد.
 
وی تصریح کرد: بعید است مسئولان فدراسیون که همگی اشخاص موجهی هستند رای به بقاء پیکان دهد زیرا تمامی اقدامات راه آهن کاملا قانونی بوده است.
 
عبدی بیان کرد: به نظر من اگر عدالت رعایت شود به طور حتم تیم ما در لیگ ماندنی خواهد بود.
 
بازیکن راه آهن گفت: ما 95 درصد از باشگاه راه آهن طلب داریم و با عشق به راه آهن در این تیم تمرین می کنیم.
 
وی افزود: جالب این جاست که پیکان نتوانسته بودی در یکی از دیدارهای لیگ برتر بدست آورد حالا برای ماندنی در لیگ به این اقدامات متوسل شده است.
 
وی در پاسخ به سوال اگر به لیگ دسته اول سقوط کنید آیا در راه آهن می‌مانید، گفت: من به این قضیه فکر نکرده ام به نظر من اگر عدالت رعایت شود راه آهن در لیگ باقی می ماند.
 
عبدی اضافه کرد: امیدوارم که عدالت در تصمیم کمیته استیناف اجرا شود که اگر اینطور شود بدون شک این راه آهن است که در لیگ باقی می ماند. 

 
انتهای پیام/

برچسب ها: عبدی ، پیکان ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار