سرمربی سابق باشگاه راه آهن گفت: شکایتم از بهادر عبدی و مهدی زارعی را پس گرفتم.

لطیفی: شکایتم از عبدی و زارعی را پس گرفتم/ جلوگیری از انحلال راه آهن، بزرگترین افتخار کاری ام محسوب می شودعلی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من به سه دلیل از شکایتم نسبت به بهادر عبدی و مهدی زارعی منصرف شدم، اول اینکه حمید استیلی و چند بازیکن بزرگ دیگر خواستند که از شکایتم صرف نظر کنم، دوم بهادر عبدی و مهدی زارعی طی صحبتهایی مطرح کردند که سوء تفاهم پیش آمده و منظورمان لطیفی نبوده است، سوم شرایط خاص و حساس باشگاه راه آهن باعث شد که شکایتم را پس بگیرم.

 تیم منحل شده را به بازی‌ها باز گرداندم
 
لطیفی در ادامه عنوان کرد: رضایت نامه بازیکنانی همچون وحید طالبلو، آبشک، غلامی و خالقی فر را من ندادم بلکه در دوره ای که استیلی سرمربی تیم راه آهن بود رضایت نامه این بازیکنان برای جدایی صادر شد.
 
وی تصریح کرد: حکم سرمربیگری ام را در 24 ساعت مانده  به نقل و انتقالات گرفتم با لطف عابدینی سرپرست سابق تیم و بازیکنانی همچون بهادر عبدی 6 تا بازیکن را به تیم اضافه کردم، جمع کردن تیم بدون پول آنقدر کادر بزرگی بود که تاج رئیس سازمان لیگ برتر به علت مدیریت خوبم از من تشکر کرد و تیم منحل شده را به بازیها باز گرداندم به هر حال سه ماه بدون یک ریال توانستم تیم راه آهن را جمع کنم.
 
مسئولان به بازیکنان راه آهن باید توجه کنند
 
سرمربی سابق راه آهن بیان کرد: برنامه ریزی کرده بودن که تیم راه آهن در نیم فصل دون بین تیمهای هشتم تا دوازدهم باشد و توانایی این امر هم داشتیم اما بعد از مدتی برکنار شدم و نتوانستم هدفم را در تیم راه آهن دنبال کنم.
 
لطیفی اظهار داشت: بازیکنان راه آهن از نفر اول تا آخر  با تمام وجود و بدون چشمداشت کار کردند و مسئولان باید به بازیکنان راه آهن به چشم دیگری بنگرند، همچنین جلوگیری از انحلال باشگاه راه آهن بزرگترین افتخار کاری ام محسوب می شود.
 
وی بیان کرد: من برای باشگاه راه آهن در آمدزایی کردم و نزدیک به یک و نیم  میلیارد تومان سود به باشگاه راه آهن رساندم برای جذب چند بازیکن باید نفری یک میلیارد هزینه می کردیم اما من با مبلغ اندکی توانستم بازیکنان خوبی برای باشگاه راه آهن جذب کنم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم راه آهن در لیگ برتر باقی بماند به هر حال ماندن در لیگ برتر یک موفقیت بزرگ برای مجموعه راه آهن محسوب می شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: لطیفی ، خالقی ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.