کاپیتان تیم راه آهن با تمجید از شرایط فعلی تیمش نسبت به آینده ابراز امیدواری کرد.

بهادر عبدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره شرایط تیم راه آهن اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب است. آقای کیانیان، مالک باشگاه، لطف کردند و به تمرین آمدند و بچه ها را قبل از بازی مهم مقابل فولاد دلگرم کردند. تمرینات هم به خوبی در حال پیگیری است و امیدواریم بتوانیم یک بازی قوی در برابر فولاد انجام دهیم.

وی در خصوص عملکرد ضعیف تیمش در بازی مقابل پرسپولیس گفت: ما با سایر بازیکنان صحبت کردیم و قرار شد بازی های گذشته را کنار بگذاریم و نگاهی رو به جلو داشته باشیم. بازی پرسپولیس روز بد همه ما بود ولی به هر حال تمام شد و حالا روی مسابقه روز شنبه تمرکز داریم، مسابقه ای که برای ما حتی بیش از 6 امتیاز دارد و تمام فکر و حواسمان باید معطوف به این بازی باشد تا انشاالله اشتباهاتی را که در مقابل پرسپولیس انجام دادیم، تکرار نکنیم و بتوانیم به 3 امتیاز بسیار حیاتی این بازی دست پیدا کنیم.

عبدی در ارتباط با شایعاتی مبنی بر جدایی بازیکنان از راه آهن به خاطر مسائل مالی نصریح کرد: من هرگز چنین صحبتی را نشنیده ام و فکر نمی کنم اینها چیزی غیر از شایعه باشد چرا که اگر این صحبت ها واقعیت داشت، بنده نخستین کسی بودم که از آن خبردار می شدم. ممکن است بین باشگاه و یک بازیکن مشکلی وجود داشته باشد که اولا این مشکلات به هیچ وجه مربوط به قضایای مالی نبوده، و ثانیا هر مشکلی که بوده تا الآن برطرف شده است.
آقای کیانیان با ابراهیم کریمی و بنده به عنوان کاپیتان های تیم صحبت هایی انجام داد و ما به جوان ترها منتقل کردیم. به هر حال یک سری مشکلات وجود داشت که کم کم در حال حل شدن است ولی من می دانم که در تیم ما کسی به خاطر مشکلات مالی تصمیم به جدایی نگرفته و سایر مشکلات بازیکنان هم رفع شده است.

کاپیتان لوکوموتیورانان درباره تقویت تیم در نقل و انتقالات نیم فصل افزود: چند روزی است که دو، سه جوان با انگیزه و شایسته در تمرین ما حضور دارند که از لیگ های پایین تر جذب شده اند. همچنین محمد عباس زاده مهاجم تیم پرسپولیس به ما اضافه شده و سید علی فاطمی هم که بازیکن تیم های پایه راه آهن بوده، حالا به صورت قرضی به جمع ما برگشته و در مجموع ما ر تمرین شاهد بازیکنان قوی و با انگیزه ای هستیم. حضور چنین بازیکنانی باعث افزایش بازدهی بازیکنان هم پست و در نهایت بهبود کیفیت تیم خواهد شد. در ضمن یکی دو بازیکن خوب دیگر هم انشالله به تیم ما خواهند پیوست.

عبدی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه بدون محروم به مصاف فولاد می رویم و تنها مصدوم تیم محسن ایران نژاد است که چند ماه خانه نشین خواهد بود. مشکل من و ابراهیم کریمی هم با استراحت در روز های گذشته حل شده و انشاالله بتوانیم با یک تیم کامل و قوی به مصاف فولاد برویم زیرا همانطور که گفتم خیلی خیلی بازی مهمی خواهد بود و با تمام وجود برای کسب امتیاز کامل به میدان خواهیم رفت.

انتهای پیام/
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار