عبدی: بهترین بازی فصل را انجام دادیم

کاپیتان تیم راه آهن از نمایش تیمش مقابل فولاد کاملا راضی به نظر می رسد.

بهادر عبدی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی مقابل فولاد اظهار داشت: پس از چند بازی نه چندان خوب، امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. به نظر من امروز بهترین بازی فصل را انجام دادیم و فقط در ضربات آخر کمی بدشانس بودیم. همه بازیکنان برای انجام دستورات کادر فنی به نحو احسن تلاش کردند.
دزست است که در خانه موفق به کسب 3 امتیاز نشدیم اما نکته مثبت این بازی بازگشت ما به روند گلزنی بود. همانطور که می دانید در چند بازی پیاپی در باز کردن دروازه حریفان ناکام بودیم ولی خوشبختانه امروز طلسم را شکستیم. امیدوارم در بازی مقابل سایپا هم نتیجه خوبی کسب کنیم. اگر بتوانیم مقابل سایپا نتیجه معقولی کسب کنیم به امید خدا بعد از تعطیلات مجددا به یکی از تیم های خوب لیگ تبدیل خواهیم شد.

وی در خصوص روند آینده تیم راه آهن گفت: من بعد از بازی پرسپولیس از عملکرد تیم خیلی ناراحت بودم اما واقعا امروز خیلی خوشحال هستم چون بچه ها به معنای واقعی کلمه سرشان را جلوی توپ می گذاشتند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند. برای من خیلی مهم بود که بازیکنان نیمکت نشین هم به اندازه کسانی که بازی می کردند انرژی گذاشتند و به آنها روحیه می دادند. وقتی تیمی در داخل و بیرون زمین متحد عمل کند قطعا نتیجه می گیرد و با این شرایط تیم ما به زودی به رتبه های بالاتر خواهد رسید.

کاپیتان زردپوشان در ارتباط با جوانان پرتعدادی که در این تیم توپ می زنند تصریح کرد: این موضوع دقبقا خاصیت تیم راه آهن است که همواره بازیکنان خوبی را به فوتبال مملکت معرفی کرده است. خوشبختانه بازیکنان جوان ما هم قدر این شرایط را می دانند. به هر حال تیم جوان ممکن است دچار بی تجربگی شود اما مربیان ما این شجاعت را به خرج دادند و پای این جوانان ایستادند. شما مطمئن باشید با پخته تر شدن جوان های تیم راه آهن در نیم فصل دوم، نتایج تیم به مراتب بهتر خواهد شد.

وی همچنین پیرامون حضور بازیکنان جدید در بازی امروز و گلزنی محمد عباس زاده گفت: امروز ما عباس زاده و حامد زمانی را در ترکیب تیم دیدیم که مفید واقع شدند. محمد عباس زاده موفق به گلزنی شد و اصلا دلیل خرید او از سوی باشگاه همین بود. ما می دانستیم که او یک بازیکن چارچوب شناس قوی است و به کمک تیم خواهد آمد. حامد زمانی هم بازیکن راه آهن بوده و دوباره به تیم برگشته است. با جذب یکی دو بازیکن جوان دیگر تیم ما بهتر از این هم خواهد شد.

عبدی درباره حمایت های مالک و مدیران باشگاه راه آهن در روز های اخیر افزود: ما دورادور می دانستیم که مالک باشگاه پیگیر وضعیت تیم هست اما برای اولین بار به تمرین تیم آمدند و ما ایشان را حضوری ملاقات کردیم. حضور و صحبت های آقای کیانیان تأثیرگذار و مایه دلگرمی بود. ما قبل از مطرح کردن مسائل مالی از ایشان خواستیم تا بیشتر در جمع بازیکنان حضور یابند و خوشبختانه پذیرفتند.

بازیکن شماره 10 لوکوموتیو رانان در خصوص وضعیت حمیدرضا علی عسگری خاطرنشان کرد: حمید یک بازیکن بسیار خوب هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی است. امیدوارم مشکلاتش با باشگاه هرچه زودتر حل شود و کار به جدایی وی از باشگاه نینجامد. به هر حال در هر خانواده ای چنین اتفاقاتی رخ می دهد و بهتر است همه چیز درون خانواده ختم به خیر شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهادر عبدی ، را آهن ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار