سرمربی راه‌آهن گفت: اگر بازی فینال‌گونه فردا را ببریم می‌توانیم به رسیدن به جمع تیم‌های بالای جدول هم فکر کنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار راه‌آهن و فولاد خوزستان گفت: فردا مهمترین بازی فصل را پیش رو داریم و اگر بتوانیم با موفقیت از این دیدار بیرون بیاییم می‌توانیم پس از دیدار هفته آینده با خیال راحت به تعطیلات برویم و سپس با تقویت تیم نیم فصل دوم بازی‌ها را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: یک بازی سخت را مقابل فولاد در پیش داریم و از آنجایی که فولاد هم شرایطش مثل ما است یک مسابقه 6 امتیازی را در پیش داریم و باید باهوش باشیم تا به موفقیت برسیم.

تارتار تاکید کرد: درست است که فولاد شرایط خوبی ندارد اما فولاد همیشه فولاد است و شخصیت قهرمانی دارد و بازیکنان باکیفیت خوبی هم دارد. بازی فردا مقابل این تیم سخت است و نمی‌توان با این تفکر که از پیش ‌برنده هستیم به زمین برویم. ضمن اینکه اهمیت مسابقه فردا برایمان مهم است و بچه‌هایمان نیز به این امر واقف هستند آنها باید تلاش زیادی برای موفقیت در بازی فردا انجام دهند تا درنهایت بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی سابق صبای قم درمورد اینکه شکایتش برای دریافت مطالبات از این باشگاه به کجا رسید گفت: سه ماه پیش از صبا شکایت کردم اما هنوز رأی صادر نشده است. نمی‌دانم چه اتفاقاتی می‌افتد اما انتظار داریم وقتی زحمات زیادی می‌کشیم و یکی از پراسترس‌ترین مشاغل را داریم بتوانیم حق‌الزحمه خود را دریافت کنیم. امیدوارم صبا این مبلغ را پرداخت کند تا حقی از کسی ضایع نشود.

تارتار درمورد اینکه آیا قرار است راه آهن به شهر دیگری منتقل شود گفت: در جریان این موضوع نیستم و تمام تمرکزم برای بازی فردا است.

وی درمورد اینکه راه‌آهن برای نیم فصل دوم چه بازیکنانی را در نظر دارد گفت: از نظر کمیت در همه پست‌ها دچار مشکل هستیم و فکر کنم در هر سه خط نیاز به تقویت داریم و ان‌شا‌الله این اتفاق بیفتد.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به این سوال که چشم‌انداز این تیم در پایان فصل چه رتبه‌ای در لیگ است گفت: در حال حاضر تمام تمرکزمان این است که از سه تیم پایین جدول جدا شویم چون امتیازات نزدیک هم است. در واقع تمام تمرکزمان به بازی فینال‌گونه فردا که اگر این بازی با ببریم می‌توانیم به رسیدن به تیم‌های بالای جدول هم فکر کنیم.

تارتار در پایان از جذب فاطمی و عباس‌زاده در نیم‌فصل رقابت‌ها توسط باشگاه راه‌آهن خبر داد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار