سرمربی تیم فوتبال بانوان ازنای لرستان

بدون تمرین موفق به پیروزی شدیم

سمیه فولادوند گفت:بازیکنانم در حالی پیروز میدان شدند که هیچ گونه تمرینی در چمن نداشته اند.

سمیه فولادوند سرمربی تیم فوتبال بانوان ازنای لرستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:بازیکنانم در هفته 14 رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان امروز میهمان تیم باتجربه وحدت ایثار گرگان بوده است.علی رغم همه مشکلات عملکرد رضایت بخشی را از انها شاهد بودیم.
وی ادامه داد: در هفته گذشته متاسفانه شرایط بد اب وهوایی در لرستان سبب شد تا بازیکنانم در چمن موفق به انجام تمرینات امادگی نشوند و در سالن جلسات تمرین را برگزار شد.
سرمربی افزود: تیم وحدت از بازیکنان باتجربه و هماهنگی بهره میبرد بازی سختی را در پیش داشتیم اما با همت بازیکنانم موفق شدیم با دوگل این تیم را مغلوب وسه امتیاز بارزش خارج از خانه را کسب کنیم.
فولادوند ادامه داد:بازیکنانم بازی را هجومی آغاز کردند و موقعیت های بسیاری را بر دروازه حریف ایجاد کردند و در نهایت موفق شدیم با دوگل مژگان قریشوند با پاس گل زینب کریمی پیروز میدان شویم.
وی ادامه داد:تیم وحدت بازیکنان یکدست و هماهنگی دارد .بازیکنان این تیم از قدرت بدنی بالا و تاکتیک و تکنیک بسیار خوبی دارند و تجربه حضورشان در رقابت های لیگ برتر بیشتر از بازیکنان ازنا بود اما درنهایت موفق شدیم با بازیکنان جوان و کم تجربه تیم وحدت را شکست دهیم.

انتهای پیام/
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار