مدیر عامل تیم فوتبال بانوان آینده سازان؛

بعضی ها بدنبال قهرمانی تیم خاصی در لیگ هستند

سعید موحدی گفت: اتفاقات در برگزاری مسابقات بگونه ای است که گویا بعضی ها بدنبال قهرمانی تیم خاصی هستند.

سعید موحدی مدیرعامل تیم فوتبال بانوان آینده سازان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بدلیل وقفه ای که در بازی ها ایجاد شده متاسفانه بازیکنان از سطح امادگی دور شدند و کیفیت بازی ها افت کرده است.
وی ادامه داد:کیفیت بازی در نیمه نخست مقابل شهرداری سنندج بسیار پایین بود و از بازیکنان دوتیم عملکرد رضایت بخشی را شاهد نبودیم.
موحدی ادامه داد:علاوه بر عملکرد پایین بازیکنان،لغزندگی زمین و زمین خوردن پیاپی بازیکنان هردوتیم عامل دیگری در افت بازی در نیمه نخست بوده است.
وی افزود:بازیکنانم با شروع نیمه دوم نبض بازی را در دست گرفتند و موقعیت های زیادی را ایجاد و بازی را با اختلاف دو گل پیروز شدیم.
مدیرعامل ادامه داد:اتفاقاتی را در برگزاری مسابقات شاهد هستیم و گویا بعضی ها بدنبال قهرمانی تیم خاصی در رقابت های لیگ بانوان هستندو با اظهارات مربی ملوان در این خصوص موافق هستم.
به چیدمان داوری معترض هستم
وی ادامه داد:همیشه به قضاوت یاوری داور مسابقه در رقابتهای گذشته معترض بودیم متاسفانه در این دیدار نیز یاوری را برای قضاوت انتخاب کردند وهمانند گذشته قضاوت پر اشتباهی را از وی شاهد بودیم.
وی افزود :داور دیدار یکی از گلهای کاملا سالم اینده سازان را آفساید اعلام کرد در حالی که ناظر بازی تصمیم داور در این خصوص را رد کرد وبیان داشت به عیچ عنوان این گل آفساید نبوده است.
تیم آینده سازان برخلاف میل بعضی ها قهرمان میشود
تیم اینده سازان با اختلاف سه امتیاز صدر نشین رقابت هااست و برخلاف برنامه بعضی افراد اما همچنان بالاتر سایر تیم ها هستیم.
وی افزود:بازیکنانم همه تلاششان در ادامه رقابت ها انجام میدهند تا بدون شکست رقابت ها را به پایان رسانده و قهرمان لیگ شویم.
موحدی افزود:تیم اینده سازان در صورت کسب نتیجه مساوی در دیدار پایانی هم قهرمان لیگ است و به هیچ عنوان قهرمانی را به سایر رقبای لیگ نمیدهیم.
گفتنی است:کیمیا مختاری در نیمه نخست و بیان محمودی که نیم فصل اول در تیم شهرداری سنندج به عنوان مربی بازیکن فعالیت داشته در نیمه دوم دو گل تیم آینده سازان را به ثمر رسانده اند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار