مدیر فنی فوتبال بازان شهرداری سیرجان:

باشگاه شهرداری با بازیکنان تسویه حساب کرده است

مریم جهان نجاتی اظهار داشت: باشگاه شهرداری سیرجان مطالبات بازیکنان لیگ هفتم را به صورت کامل پرداخت کرده است.

باشگاه شهرداری با بازیکنان تسویه حساب کرده استمریم جهان نجاتی، مدیر فنی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تیم شهرداری سیرجان در رقابت‌های لیگ هفتم فوتبال بانوان علی رغم بودجه‌ی اندک با همه‌ی بازیکنان تسویه  حساب کرده است زیرا تیم شهرداری سیرجان  از مدیریت صحیح و منظمی برخودار است. 

وی ادامه داد: تیم فوتبال استقلال همانند دو تیم انفرادی رقابت‌های لیگ هفتم از ابتدای فصل با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کرد و انصراف ماین تیم‌ها در اواسط لیگ قابل پیش بینی بود البته معتقدم که سازمان لیگ نباید به چنین تیم‌هایی فرصت دوباره دهد چرا که این تیم‌ها علاوه بر انصراف خود، به سایر تیم‌های حاضر در رقابت‌ها نیز ضربه می‌زنند. 

وی افزود: سازمان لیگ باید با برگزاری مسابقات حتی با تعداد تیم‌های کمتر موافقت کند و معتقدم تیم‌هایی باید در رقابت‌ها حضور یابند که تز نظر مالی مشکل نداشته باشند ضمن اینکه سازمان لیگ یابد برخورد قاطعانه و جدی‌تری با چنین تیم‌های انجام دهد.

مریم جهان نجاتی اظهار داشت: طبق قوانین تمامی امتیازات تیم انصراف دهنده صفر می‌شود، اما علی‌رغم پایان یافتن لیگ هفتم بانوان همچنان امتیازات استقلال تغییر نیافته است و تیم شهرداری سیرجان در مکان پنجم قرار گرفته است.
و اگر امتیازات استقلال صفر شود تیم شهرداری با یک پله صعود در مکان چهارم رقابت‌های لیگ هفتم بانوان قرار می‌گیرد.

وی افزود: تیم شهرداری سیرجان پیش از پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده است چرا که واقعا شهرداری سیرجان باشگاه‌داری می‌کند. برنامه‌های این باشگاه بسیار منظم در اصولی تدوین شده است.

وی افزود: تیم شهرداری سیرجان شرایط حضور در رقابت‌های لیگ برتر بانوان را دارد البته برای رقابت‌های لیگ هشتم جدا می‌شوم و در تیم‌ ملی بانوان زیر نوزده سال فعالیتم را پیگیری می‌کنم زیرا همه‌ی تمرکزم در جهت موفقیت تیم ملی است و سعی می‌کنم در تیم فوتبال شهرداری سیرجان به عنوان مشاور همکاری کنم، اما زمان زیادی برای حضور در تیم شهرداری و تیم ملی بانوان زیر نوزده سال در اختیار ندارم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: نجاتی ، باشگاه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار