سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام

به هدف سلامت بازیکنان به بم نرفتیم/از بم هراسی نداریم

ایناس آراسته نژاد گفت:از رویارویی با تیم شهرداری ترس نداریم فقط بدنبال سلامت بازیکنانم هستیم.

ایناس آراسته نژاد سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام درگفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:شیوع آنفولانزا خوکی در استان کرمان و ابتلا برخی از بازیکنان شهرداری و فوت دو دانشجو در خوابگاه بدلیل آنفولانزا سبب شد که به استان کرمان سفر نکنیم.
وی ادامه داد:خانواده های بازیکنان تیم پالایش بدلیل جلوگیری از شیوع این بیماری در استان ایلام و ابتلا فرزندانشان به این بیماری اجازه حضور فرزندانشان به شهرستان کرمان را ندادند.
آراسته نژاد افزود: حفظ سلامت بازیکنان تیم و جلوگیری از شیوع این بیماری دراستان ایلام موضوع جدی بود که سبب شد امتیازات این دیدار را به تیم شهرداری بم دهیم.حفظ سلامت مردم استان باارزش تر از سه امتیاز دیدار بوده است.
وی ادامه داد:بازیکنان ایلام از رویارویی و مصاف با تیم به هراس و ترسی ندارند و علت عدم انجام مسابقه با این تیم در هفته چهاردهم فقط سلامت بازیکنان بوده است.
سرمربی افزود:تیم شهرداری بم در ایلام در بازی رفت تا دقیقه 70 دو گل از تیمم عقب بود ه است و اینکه این تیم در بازی های گذشته اش مغلوب سایر تیم ها شده است.پس منطقی نیست که عنوان کنیم از این ترس داریم.
گفتنی است:تیم پالایش گاز ایلام در هفته 15 به مصاف تیم شهرداری سنندج می رود.
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار