پزشک تیم ملی فوتبال زیر 14 سال دختران پس از وقوع زلزله در نپال گفت: خوشبختانه وضعیت تمامی بازیکنان وکادر فنی مطلوب بوده و هیچ خطری این تیم را تهدید نمی کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بهاره حسن میرزایی، پزشک تیم ملی زیر 14 سال دختران گفت: زمانی که تیم ملی در زمین مسابقه حاضر شد تا به مصاف تیم هند برود، زلزله رخ داد و به دلیل اینکه بازیکنان و کادر فنی در فضای باز استادیوم حضور داشتند، خوشبختانه هیچ مشکلی برایشان رخ نداده است.

گفتنی است،تیم ملی زیر 14 سال دختران در مرحله رده بندی قرار بود امروز از ساعت 11:45 به وقت تهران به مصاف تیم هند برود که به دلیل وقوع زلزله این بازی لغو شد.

مسابقات زیر 14 سال دختران در مرکز و جنوب آسیا به میزبانی نپال برگزار می شود.


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش از وقوع زمین لرزه‌ای به قدرت هفت و نه دهم ریشتر در شمال نپال خبر داد و اعلام کرد برخی ساختمان‌ها در پایتخت نپال بر اثر شدت زمین لرزه فرو ریخته است.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، این زلزله در منطقه بخاری نپال و همچنين مناطقی در هند رخ داده است. ساکنان دهلی نو  -- پايتخت هند --  نيز اين زمين لرزه را احساس کرده‌اند. کانون این زمین لرزه در عمق 31 کیلومتری زمین قرار داشت. هنوز گزارشی درباره تلفات احتمالی این حادثه منتشر نشده است.

تاکنون گزارش‌های متناقضی درباره شدت این زلزله مخابره شده است. برخی شدت این زمین لرزه را 7.9 و برخی دیگر شدت آن را 7.7 ریشتر تخمین زده است.

شبکه تلويزيوني الجزيره مباشر در خبری فوری اعلام کرد زمين لرزه هفت و هفت دهم ريشتری در نپال به سقوط يک برج تاريخي در پايتخت اين کشور و سقوط بهمن در کوه اورست منجر شده است. گفته می شود دست کم 50 نفر زیر آوار برج تاریخی "داراهارا" گرفتار شده اند.

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری به نقل از مقامات وزارت کشور نپال اعلام کرد تاکنون دست کم 565 نفر در این زمین لرزه کشته شده اند. همچنین گفته می شود در هند نیز دست کم 23 نفر جان باخته اند. منابع خبری همچنین از کشته و زخمی شدن دست کم 100 نفر در بنگلادش خبر دادند.

گفته می شود در پی سقوط بهمن در اورست نیز دست کم 8 نفر کشته شده اند.


انتهای پیام/


برچسب ها: نپال ، فوتبال ، دختران ، زلزله ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار