مديركل ورزش و جوانان مازندران در حاشيه مراسم محفل انس با قرآن ضمن تبريك ماه مبارك رمضان ماه نزول قرآن گفت: قرآن كتاب هدايت و ارشاد بوده و براي رسيدن به هدف و صراط مستقيم نازل شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری، حبيب حسين زادگان با بيان اينكه هركس خدا و قرآن را سخن و راهنماي خود بگيرد به استوارترين راه‌ها هدايت مي‌شود، افزود: تلاوت قرآن مايه دلگرمي ورزشكاران است و ورزشكاران ايراني در مسابقات بين المللي براي موفقيت در برابر حريفان به قرآن و ائمه اطهار متوسل مي شوند.

حسين زادگان با اشاره به حضور ورزشكاران بسيار افتخارآفرين از مازندران در سطح جهان اظهار داشت: قرآن كتاب آسماني و جاوداني است كه الگوي فرهنگي خوبي براي ورزشكاران بوده كه با تلاوت قرآن در منش پهلواني و اخلاق ورزشكاران موثر و سازنده است.

در ادامه سيد جواد حسينيان رئيس سازمان بسيج ورزشكاران مازندران با بيان اينكه محفل انس با قرآن با همكاري اداره كل ورزش و جوانان استان برگزار شد، گفت: استقبال بسيار خوبي ازاين مراسم و محفل قرآني شد و جا دارد از تمامي مهمانان تشكر كنم.

وي با بابيان اينكه قرآن مهماني ويژه خداست پس تا آنجا كه توان داريد از اين ضيافت بهره ببريد، تصريح كرد: قرآن كتاب كامل بوده كه اخلاق، عرفان، فقه و قانون براي سعادت انسان ها در آن بازگو شده است.

رئيس سازمان بسيج ورزشكاران مازندران از برگزاري كنگره شهداي ورزشكار كشور به ميزباني مازندران خبر داد و اذعان داشت: اين همايش 25 آذر با محوريت شهيد بهرام اسدپور گلوگاهي شاخص ورزش كشور در ساري برگزار مي شود.

مراسم محفل انس با قرآن كه همزمان با دهم ماه مبارك رمضان شب وفات حضرت خديجه كبري(س) با همت اداره كل ورزش و جوانان و سازمان بسيج ورزشكاران در حسينيه عاشقان كربلاي ساري برگزارشد، ورزشكاران، قهرمانان، روسای ادارات و هیات هاي ورزشي ، قاريان برجسته استان و همچنين گروه تواشيح بين المللي ياسين حضور داشتند.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.