سومین نمایشگاه قرآن و عترت به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از هفتم تا سیزدهم تیر ماه برگزار شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قم؛ حجت الاسلام اسماعیلیان در جمع خبرنگاران خبرگزاری های استان قم اظهار داشت: سومین نمایشگاه قرآن و عترت به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از هفتم تا سیزدهم تیر ماه همزمان با دهه ی دوم ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و نشر آثار  هنرمندان قمی برگزار می شود.

اسماعیلیان با تاکید به نقش اصحاب رسانه در برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: از تمامی اهالی رسانه و فرهنگ و هنر دعوت می شود که در پر شور برگزار شدن این نمایشگاه همکاری لازم را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: گالری آثار قرآنی، برنامه شبی با قرآن و برگزاری مسابقات فرهنگی قرآنی، اجرای تواشیح توسط گروه‌های استانی و ملی، نرم‌افزارهای قرآنی، غرفه‌های هنری و صنایع دستی، کارگاه‌های زنده هنری، بخش کودک و نوجوان، برگزاری نشست‌های تخصصی قرآن‌پژوهی، تجلیل از خادمان قرآنی، شب شعر و خاطره‌گویی از جمله بخش‌های این نمایشگاه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم با اشاره به مکان و زمان برگزاری نمایشگاه تاکید کرد: ين نمايشگاه از يازدهم تا هفدهم ماه مبارك رمضان از ساعت ۲۲ الي ۱ بامداد واقع در چهار راه شهدا، ابتداي خيابان معلم، سالن نمايشگاهي غدير پذيراي علاقه مندان مي باشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.