به مناسبت ماه مبارک رمضان دومین جشنواره شهر نیایش در مناطق مختلف قم برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم :سید رسول موسوی‌نژادیان سرپرست سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم از برگزاری دومین جشنواره آسمانی شهر نیایش در مناطق مختلف استان قم خبر داد و گفت: در حاشیه این جشنواره برنامه هایی مانند جشن های شبانه و بر پایی نمایشگاه قرآن و عترت برگزار می شود.

موسوی نژادیان گفت نمایشگاه قرآن و عترت در سالن نمایشگاهی غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، واقع در چهارراه شهدا از 10 تا 17 تیرماه برگزارمی شود و نمایشگاه های فرهنگی تفریحی نیز در بوستان های شهید بنیادی و شهرک پردیشان در جوار مقبره شهید گمنام از 5 تیر از ساعت 22 تا یک بامداد پذیرای شهروندان قمی است.

موسوی نژادیان دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در استان قم را بیان کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه فرهنگی بوستان نجمه خاتون (س) با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه (س)، نمایشگاه فرهنگی و جشن شبانه با مشارکت مجتمع فرهنگی نور و نیز جشن شبانه نور باران با مشارکت سازمان صدا و سیمای مرکز قم از جمله برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان است.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم برگزاری محفل انس با قرآن در فضای باز بوستان شهدای آذر را از دیگر برنامه‌های در حال اجرا عنوان کرد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.