محققان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به تولید گرانول‌های سفید کمک شوینده شدند.

به گزارش حوزه صنعت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کشمیری مدیرعامل شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: گرانول‌های سفید کمک شوینده (white star) مشابه داخلی و خارجی ندارد و قیمت محصول نهایی آن پنج درصد کمتر از پودرهای رایج در بازار است. 

مدیرعامل شرکت تولید‌کننده این محصول نیز افزود: این محصول از نمک‌های محلول در آب تشکیل  شده که به‌ صورت کامل با افزودنی‌های ویژه پوشش داده شده است.

فخاری با اشاره به اینکه تا کنون حدود 200 تن از این محصول به یک شرکت تولیدکننده ایرانی فروخته شده است، افزود: گرانول‌های سفید کمک‌ شوینده به دلیل اینکه کاملاً در آب حل می‌شود رسوبی بر روی لباس باقی نمی‌گذارد.

وی کنترل پودر شوینده به دلیل برخورداری از آنتی‌فوم، رفع مشکل چسبندگی پودرهای شوینده و قابلیت اضافه شدن در مرحله نهایی تولید را از مزایای این محصول برشمرد و گفت: برای تولید این محصول از مواد معدنی داخل کشور استفاده شده و به لحاظ فرمولاسیون، اندازه و شکل ظاهری با پودر شوینده مطابق است.

حدود 400 شرکت دانش‌بنیان در زمینه‌های مختلف در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر است.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان یکی از زیرمجموعه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سال 1379 با هدف بسترسازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رشد و گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان تأسیس شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار