امام جمعه بیرجند گفت:ماه رمضان ماه قرآن و هدایت انسانهاست

ماه رمضان ماه قرآن و هدایت انسان هاستبه گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  از بیرجند؛ امام جمعه بیرجند در خطبه های امروز نمازجمعه با اشاره به ماه مبارک رمضان، ماه قرآن و ماه هدایت انسان‌ها است، قرآن می‌خواهد انسان را سالم کند و همچنین هدایت و رحمت را به مومنین هدیه داده است. 

وی با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت:همه ما باید در جامعه احساس امنیت کنیم و باید به شیوه‌های گوناگون با این بلای خانمان‌سوز مقابله کرد، چرا که دشمن سعی دارد فرزندانمان را از خانواده جدا کند و به اعتیاد بکشاند.


حجت الاسلام و المسلمین رضایی با اشاره به اینکه مهم‌ترین پروژه در زندگی، شکوفایی انسان است، گفت: باید ابتدا استعدادها و سپس انسان‌های دیگر را شکوفا کنیم.

وی ادامه داد: پیامبر الگو و اسوه است و راهی را که ایشان رفته‌اند باید همه انسان‌ها بروند، در غیر این صورت حتی روز روشن نیز شب تاریک می‌شود.

رضایی افزود: مقام معظم رهبری در سخنان خود تیم مذاکره‌کننده را غیور مردان نامیدند و فرمودند آن‌ها در مقابل مستکبران جهان ایستادند همچنین گفتند مبادا دعوت آسایش دشمن را بپذیرید.وی خاطرنشان کرد: بنابراین نباید سهل انگاری کنیم و مباحث را باید عمیق ببینیم و کسی نباید بی‌توجهی کند اگر با ماه مبارک رمضان حرکت کنیم در برابر استکبار می‌ایستیم و جواب زیادی‌خواهی‌های دشمنان را می‌دهیم.

 انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.