سرپرست سازمان تاکسیرانی بیرجند از افزایش 20 درصدی کرایه ها تاکسی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از بیرجند؛ مشتاق مالکی با اشاره به افزایش 20 درصدی کرایه ها تاکسی در بیرجند گفت: روزانه 25درصد از افراد در سطح شهر از تاکسی برای رفت و آمد استفاده می کنند.

وی افزود: نرخ تصویب شده کرایه تاکسی ها از 21 خرداد در سطح شهر بیرجند به اجرا در آمده است.

مالکی به طرح الکترونیکی شدن کرایه های تاکسی در بیرجند اشاره کرد و گفت : با رفع مشکلات نرم افزاری، این طرح در آینده به مرحله اجرا خواهد رسید.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بیرجند،فعالیت غیرمجاز مسافربرهای شخصی و آژانس های تلفنی در سطح شهر را سبب تضییع حقوق تاکسیرانان دانست و افزود: عدم تناسب بین دخل و خرج تاکسیرانان به دلیل پائین بودن نرخ کرایه تاکسی و تک نرخی شدن حامل های انرژی را از جمله مشکلات تاکسیرانان اعلام کرد.

مالکی خاطر نشان کرد: ورودی پراید و پیکان قبل از افزایش قیمت ها به ازای هر نفر 190 تومان است که تا شعاع یک کیلومتر رایگان بوده، 100 متر مازاد این یک کیلومتر 10 تومان حساب می شود.

مالکی همچنین یادآور شد: واحد بازرسی و نظارت سازمان تاکسیرانی با دو دستگاه گشت خودروئی کار نظارت بر عملکرد تاکسیرانان را بر عهده دارند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بیرجند خاطرنشان کرد: بازرسین اصلی ، مردم هستند که در صورت مشاهده هر گونه تخلف با ذکر کد تاکسی به شماره های6-32226005 اعلام تا پیگیری لازم به عمل آید.

620دستگاه تاکسی در سطح شهر بیرجند فعالیت می کنند.
 
انتهای پیام /گ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.