مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی و نهادینه کردن فرهنگ صحیح خدمات‌رسانی برای رانندگان از برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛  فخرالدین معصوم‌زاده از اجرای طرح ساماندهی ایستگاه‌ها و پایانه‌های تاکسی در ارومیه خبر داد و گفت: این اداره در بازبینی نقاط ضعف و قوت و در راستای تقویت این طرح مطالعات گسترده‌ای انجام داده است وی با اشاره به مزایای اجرای این طرح تصریح کرد: نصب تابلوهای ایستگاه تاکسی و خط‌کشی حدود ایستگاه تعیین شده از اقدامات صورت گرفته در این زمینه بوده که سبب حل مشکل جابه‌جایی مسافران شده است.

وی اظهار کرد: از مهم‌ترین مزایای طرح تاکسی‌یار جلوگیری از فعالیت‌های مسافربرهای شخصی، ایجاد مانع برای ورود به حوزه حمل و نقل عمومی، فراهم کردن امکانات رفاهی و آسایشی برای مسافران در تعیین مسیر و رسیدن به مقصد نهایی و استفاده از تاکسی‌های مستقر در ایستگاه، افزایش سطح میزان درآمد رانندگان، سازماندهی و نظم‌بخشی ایستگاه‌ها از حیث رعایت نوبت و حق و حقوق رانندگان و حضور ثابت بازرس در ایستگاه برای رسیدگی به شکایات و انتقادات مردمی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه طرح تاکسی‌یار از نیمه دوم سال 93 به صورت آزمایشی در ارومیه اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: درصدد گسترش این طرح برای بهره‌مندی مطلوب شهروندان در نقاط مشکل‌ساز هستیم.

وی گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رانندگان در موضوعاتی همچون اخلاق اسلامی، ارتقای فرهنگ ترافیکی، امدادرسانی به هم‌نوعان در موارد اضطراری، تشکیل کلاس‌های مدیریت بحران و آزمون شهرشناسی از دیگر برنامه‌ها در این زمینه است.

انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.