از این مبلغ ، 70 میلیارد تومان برای مالچ پاشی و تثبیت شنهای روان و 40 میلیارد تومان برای مدیریت سیلاب است.

اختصاص 110 میلیارد تومان اعتبار برای مالچ پاشی و مدیریت سیلاب خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از بیرجند؛ از این مبلغ ، 70 میلیارد تومان برای مالچ پاشی و تثبیت شنهای روان و 40 میلیارد تومان برای مدیریت سیلاب است.معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار در کارگروه اقتصادی استان گفت: این مبلغ اعتبار علاوه بر270 میلیارد تومان اعتباریست که رئیس جمهور در سفر به خراسان جنوبی اعلام کرد.

5 میلیون و 300 هزار هکتار بیابان و 28 کانون بحرانی در استان وجود دارد.

رضایی همچنین نتایج اولیه سرشماری کشاورزی سال گذشته را اعلام کرد وگفت: خراسان جنوبی 82 هزار و 824 بهره بردار کشاورزی و 154 هزار سطح زیرکشت محصولات زراعی و 34 هزار هکتار باغ دارد.

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان هم از ده میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در باغهای پسته این بنیاد در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: بنیاد مستضعفان آماده است نهال های پسته ای را که متناسب با اقلیم خراسان جنوبی اصلاح شده اند در اختیار سایر بهره برداران بخش کشاورزی قرار دهد.

خسروی همچنین برای همکاری در زمینه تامین آب آشامیدنی شهر بیرجند با شرکت آب منطقه ای و سرمایه گذاری کلان در بخش صنعت استان اعلام آمادگی کرد.

معافیت صددرصدی مالیاتی برای سرمایه گذارانی که از سال 95 در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی بیرجند سرمایه گذاری کنند هم خبر جدید رمضانی مدیر کل اقتصاد و امور دارایی استان بود.

در این کارگروه اجرای آب رسانی به شهرک صنعتی خوسف، تامین آب نمایشگاه بین المللی استان و تامین زمین پایانه صادراتی سنگ استان تا یک هفته دیگر به تصویب رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.