تور صنعتی واحدهای دانش بنيان مازندران از نمايشگاه inotex2015 تهران بازديد كردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: تور صنعتی واحدهای دانش بنيان، از چهارمين نمايشگاه فنآوری و نوآوری inotex2015 كه در محل نمايشگاه بين المللی تهران برگزار شد،بازديد كردند.

موسوی افزود: اين شركت در راستای آشنايی صاحبان واحدهای توليدی و صنعتی و تبادل اطلاعات و همچنين استفاده از آخرين فن‌آوری‌ها و تكنيك‌های جديد و مدرن،در جهت ارتقاء سطح كمی و كيفی توليدات، اقدام به برگزاری تور صنعتی می نمايد.

وی تصریح کرد: چهارمين نمايشگاه فنآوری و نوآوری inotex2015 با حضـور 120 شركت از 20 كشور دنيا و 60 شركت از ايران،در محل نمايشگاه بين المللی تهران برگزار شد .

مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت:نمايشگاه بين المللی با گرايشات علمي- فنآوری،در واقع پل ارتباطی میان بازرگانان،صنعتگران و محققين كشورهای گوناگون است كه برای نمايش كالا و انجام مذاكرات تجاری برگزار می شود .

موسوی افزود: دستيابی به اطلاعات مختلف در زمينه قيمت رقابتی در سطح جهانی، آخرين استانداردهای كيفی، پيشرفت‌های صنعتی، ارائه دستآوردهای پژوهشی و علمی و ايده های اقتصادی - تكنولوژی در خلال برگزاری نمايشگاه،مورد تبادل نظر قرار می گيرد را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

وي تصريح كرد: در اين تور صنعتی، مديران 20 واحد توليدی فنآوری مازندران از محصولات پيشرفته نمايشگاه inotex2015 بازديد كردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.