9 طرح صنعتي و توليدي با حضور مسئولان استاني و محلي در دزفول به بهره برداري رسيد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اهواز، مدیر جهاد کشاورزی دزفول در شهرک صنعتي شماره 2 این شهرستان گفت : اين طرح ها شامل مرحله نخست سردخانه مواد غذايي اکسين دز در شهرک صنعتي شماره 2 و هشت مرغداري در بخش هاي مرکزي و سردشت دزفول مي باشد، با افتتاح اين طرح ها ، زمينه اشتغال 61 نفر به طور مستقيم و 122 نفر به طور غيرمستقيم ايجاد شد.

احمد زراعي اعتبار هزينه شده براي اين طرح ها را يکصد ميليارد ريال عنوان کرد و افزود:50 ميليارد ريال از اين اعتبار از طريق تسهيلات بانکيو 50میلیارد ديگر از محل آورده متقاضيان تامين شده است.

وي گفت: مهمترين اين طرح ها افتتاح سردخانه مواد غذايي اکسين با ظرفيت پنج هزار تن است که مرحله نخست اين سردخانه اکنون با ظرفيت دو هزار و850بهره برداری شده است.

زارعي اعتبار هزينه شده براي سردخانه مواد غذايي را 51 ميليارد ريال بيان کرد و ادامه داد :31 ميليارد ريال اين اعتبار از طريق آورده شخصي سرمايه گذار و مابقي اعتبار از طريق تسهيلات بانکي تامين و پرداخت شده است،که با بهره برداري از مرحله نخست اين سردخانه براي 60 نفر فرصت شغلي ايجاد شد.

مدير جهاد کشاورزي دزفول افزود: هشت واحد مرغداري گوشتي دزفول نيز با ظرفيت 185 هزار قطعه و توليد گوشت سالانه يک هزار و 400 تن با مشارکت بخش خصوصي به بهره برداري رسيد که براي راه اندازي اين واحد هاي مرغداري 32 ميليارد و 250 ميليون ريال هزينه شده است.

زارعي با اشاره به اينکه اکنون 133 واحد مرغداري در دزفول فعال است گفت: سالانه 24 هزار تن گوشت سفيد در دزفول توليد مي شود

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.