مسابقه عکاسی در بیست وسومین دوره نمایشگاه قرآن کریم به حضور قرآن در زندگی می پردازد.

همراهی قرآن با زندگی روزمره در قاب عکاسانمسعود زنده روح عکاس و یکی از داوران مسابقه عکاسی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه دو نگاه وجود دارد، یکی نگاه آشکار و جامع به قرآن کریم و دیگری بخشی ازمفاهیمی است که در فرهنگ و زندگی ما دیده می شود. 

وی افزود: تلاش ما بر این بوده که بیشتر به همین مفاهیم درونی و چیزی که همیشه به آن توسل می کنند بپردازیم؛ موضوعی که نه زمان خاصی دارد و نه مکانی بلکه جزوی از مسائلی هستند که در شادی ها و غم ها و اوقات دیگر با ما عجین شده اند.

زنده روح عنوان کرد: فضای کلی آثار مضامینی از قرآن کریم هستند که مردم با آن زندگی می کنند و از قرآن به سرگرفتن در شب های قدر تا قرار دادن آن بر سر سفره هفت سین و بساط شب چله راشامل می شود.

عضو هیأت داوران مسابقه عکاسی خاطرنشان کرد: بعد از ساعت‌ها جلسه و بحث، هیأت داوران که شامل افشین شاهرودی و جاسم غصبانپور هم می شوند، سرانجام از بین حدود 1400اثر ارسالی، 40 اثر را برای شرکت در نمایشگاه انتخاب کردند؛ ضمن اینکه اسامی نفرات برتر بیست و یکم تیر اعلام می شود.

گفتنی است؛ بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از هفتم رمضان تا پایان این ماه در باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب برگزار می شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار