افتتاحیه مسابقه تصویرگری و طراحی جلد کتاب‌های قرآنی پس از 10 سال

نمایشگاه قرآن پس از ده سال با همکاری وزارت ارشاد اقدام به برگزاری مسابقه‌ی تصویرگری و طراحی جلد مرتبط با کتب قرآنی و داستان‌های انبیا و مذهبی کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقه تصویرگری طراحی جلد در بخش هنری بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. مهلت تاریخ آثار تا 10 تیر‌ماه تمدید شده است و هنرمندان می‌توانند آثار منتشر شده از سال 84 به بعد را که در ارتباط با موضوع‌های مذهبی، داستان‌های قرآنی است به دبیرخانه ارسال کنند.

آثار ارسالی هر هنرمند 3 اثر، که شامل 3 تا 5 فریم کتاب است.

گفتنی است این مسابقه با داوری علی محمد بنی اسدی؛ عضو هیئت علمی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و رئیس هیئت مدیره نخستین دوره انجمن تصویرگران کتاب و نوجوان و پژمان رحمی‌زاده؛ مدرس دانشگاه، طراح، تصویرساز و عضو هیئت داوران در جشنواره‌های مختلف هنری و تجسمی و علی هاشمی، مدیر عامل انجمن فرهنگی و هنری تصویرگران از سال 88 تا کنون برگزار می‌شود. و جوایز در نظر گرفته شده برای نفرات اول تا سوم، دیپلم افتخار به همراه 4 تا 2 عدد سکه بهار آزادی است.

شایان ذکر است افتتاحیه بیست‌و‌سومین نمایشگاه قرآن در 3 تیر‌ماه مصادف با هفتمین روز ماه مبارک رمضان از ساعت 18:30 در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار