معاون عمران شهری شهرداری اصفهان اظهار داشت: 80 درصد از 2 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی وارد فضای اجرایی طرح‌ها می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، عليرضا قاري قرآن با بيان اين مطلب گفت: از 2 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی 30 درصد به صورت غیر نقدی و 70 درصد به صورت نقدی پیش بینی شده است.

وی افزود: بودجه غیرنقدی به صورت تهاتر ملک پیش بینی می شود و از این ظرفیت در اصفهان برای اجرای پروژه های عمرانی استفاده شد.

وی با بیان این كه 40 درصد از سهم بودجه عمرانی صرف تملكات می شود که این رقم با سهم اجرا برابری می کند، تصريح كرد: 80 درصد از دو هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی وارد فضای اجرایی پروژه ها می شود.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان كرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده 8/ 16 درصد بودجه عمرانی در قطار شهری، 9/ 13 در حوزه ترافیک، 5/ 8 درصد حوزه خدمات پاركها و توسعه فضای شهر و 48 درصد در تملک طرح ها، 5 درصد خالص حوزه فرهنگی و 10 درصد در مجموعه فرهنگی و ورزشی هزینه می شود.

قاري قرآن با تشریح پروژه های مختلف در 11 سال گذشته در مناطق مختلف گفت: در این سال ها 151 خیابان ، 41تقاطع ، 37 مجموعه ورزشی سرپوشیده ، 55 مجموعه فرهنگی و 46 پل عابر پیاده در مناطق شهری اجرا شده ا ست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.