معاون دانشجویی وزیر علوم گفت: پرونده 32 میلیاردی صندوق رفاه وزارت علوم به قوه قضائیه رسیده و قوه قضائیه پس از بررسی نتیجه را اعلام می‌کند.

مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم در حاشیه بیست و هشتمین دوره از مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان، در گفتگو با  خبرنگار دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: پرونده 32 میلیاردی صندوق رفاه وزارت علوم به قوه قضائیه رسیده و این قوه این پرونده را رسیدگی و نتیجه را اعلام می‌کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه گویا دو هفته دیگر دادگاه این پرونده تشکیل می‌شود، گفت: قرار است به تدریج چند پرونده مورد رسیدگی قرار گیرد که نتایج آن اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: با حضور رئیس سابق و رئیس فعلی صندوق رفاه در کمیسیون آموزش، این پرونده بررسی شده، همچنین رئیس سابق و رئیس جدید حضور داشتند و مسائل مطرح شده است. چون این پرونده به قوه قضائیه وارد شده است در ماهیت آن تاکنون وارد نشده و نقطه نظرات طرفین را تنها شنیده‌ایم.

وی در پایان در خصوص پرونده بورسیه‌های غیرقانونی گفت: همه احکام به دانشجویان ابلاغ شده، البته ممکن است یک دانشگاه به صورت حضوری و یا مکتوب اعلام کرده باشد، چون همه موارد خصوصی بوده نباید پخش می‌شد و به همین علت آراء مستقیما به دانشجویان گفته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار