رئیس صندق رفاه وزارت علوم گفت: با برنامه‌ریزی ضربتی مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دانشجویانی که با پشت سر گذاشتن کنکور سراسری حالا باید کنکور سخت‌تری را پشت سر بگذارند و آستین‌ها را برای گرفتن خوابگاه محکم‌تر از گذشته بالا بزنند. با تمام این مباحث همزمان با آغاز هفته خوابگاه دانشجویی سری زدیم به چند خوابگاه و پای درد و دل چند دانشجو نشستیم. 

البته این درحالی است که اکثر دانشجویان از کمبود فضای خوابگاهی و حتی کمبود بودجه گله مند بودند تا حدی که مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم نیز در بازدید از چند خوابگاه بر این امر صحه گذاشته است. 

بر اساس این گزارش یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص کمبود فضای خوابگاهی برای دانشجویان گفت: یک برنامه ضربتی برای خوابگاه‌هایی که مشکل اساسی دارند آماده شده و در صورت اجرای این برنامه بسیاری از مشکلات خوابگاه‌ها بر طرف می‌شود.  

در ادامه این گزارش آمده است، بحث کیفیت پایین غذای دانشگاهی نیز در خوابگاه‌ها تا حدی بوده که بسیاری از دانشجویان از این امر گله مند بودند و حتی معاون دانشجویی وزیر علوم نیز با اشاره به سوبسیددار بودن غذای دانشجویی گفت: با وجود هزینه کارگر و هزینه غذا مجبور هستیم که 800 تومان به قیمت غذای دانشجویی اضافه شود.

در ادامه به سراغ دانشجویان متاهل و مشکلات آنها رفتیم و این درحالی است که این دانشجویان نیز از کمبود فضا و کیفیت پایین غذای خوابگاه‌های دانشجویی گله مند بودند.

یزدان مهر رئیس صندوق رفاه وزارت علوم در این رابطه اظهار داشت: با نهادهایی همچون بنیاد مسکن مذاکراتی صورت گرفته تا در مناطق محروم یک تسهیلات ارزان قیمتی به دانشجویان متاهل داده شود. 

خلاصه مطلب اینکه هر چه قدر زندگی خوابگاهی مشکل وجود داشته باشد اما زندگی خوابگاهی با تمام مشکلاتش خاطره ساز است. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار