رئیس صندوق رفاه وزارت علوم گفت: به مناسبت روز هفتم و پایانی هفته خوابگاه‌های دانشجویی از خیرینی که به نحوی در توسعه فضاهای خوابگاهی مشارکت داشته‌اند تقدیر و تجلیل می‌شود.

یزدان مهر رئیس صندوق رفاه وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های روز پایانی هفته خوابگاه‌های دانشجویی اظهار داشت: در روز هفتم خوابگاه‌های دانشجویی مراسمی برای تقدیر و تجلیل از خیرینی که به نحوی در توسعه فضاهای خوابگاهی مشارکت داشته‌اند، برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: از دیگر برنامه‌های روز هفتم تقدیر از خوابگاه‌داران غیر دولتی نمونه، اعلام فراخوان و دعوت از علاقه‌مندان بخش خصوصی جهت مشارکت در ارائه خدمات خوابگاهی است.

یزدان مهر عنوان کرد: تقدیر از مسئولین نهادهای شهری که در زمینه رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی مساعدت نموده‌اند و تشویق علاقه مندان و متقاضیان جهت ایجاد خوابگاه غیر دولتی با توجه به اشتغال‌زایی و توجیه اقتصادی آن از دیگر برنامه‌های روز هفتم است.

رئیس صندوق رفاه تصریح کرد: در روز هفتم قرار است مصاحبه مطبوعاتی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با صدا و سیما و مطبوعات محلی برای اطلاع رسانی و دعوت از مردم جهت مشارکت در امر خوابگاه سازی و ایجاد خوابگاه خود گردان و خوابگاه غیر دولتی و بهره‌گیری از سنت‌ حسنه وقف در زمینه خوابگاه سازی انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روز هفتم هفته خوابگاه‌های دانشجویی مسابقات طرح‌ها و ایده‌های برتر در زمینه واگذاری امور خوابگاه‌ها به بخش خصوصی با جلب مشارکت‌ دانشجویان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار