رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: با توجه به نظر سنجی صورت گرفته 91 درصد از دانشجویان وضعیت رسیدگی و نظارت بر خوابگاه‌های دانشجویی را مناسب ندانستند.

ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: بنده نیز با توجه به بازدیدهای شخصی خود به بسیاری از خوابگاه‌ها، وضعیت کنونی خوابگاه‌های دانشجویی کشور را خوب نمی‌دانم. 

وی در خصوص نظارت بر خوابگاه‌ها برای عدم سکونت غیردانشجویان در آن‌ها افزود: یکی از الزامات ما برای خوابگاه‌ها همین موضوع است. از زمانی که بحث واگذاری خوابگاه‌های دانشجویی به بخش خصوصی مطرح شده است، تفاهم نامه‌ای میان صندوق رفاه، اداره اماکن نیروی انتظامی و... تنظیم شده تا همه این نهادها به عنوان مراجع نظارتی در این موضوع عمل کنند. 

مطیعی تصریح کرد:اما مفاد این تفاهم نامه را که بررسی می‌کنید شفاف نشده است و حدود آن مشخص نیست. لذا سبب شده تا به حال درست اجرا نشود. ما سعی کرده‌ایم به سمت شفافیت هرچه بیشتر برویم و در آئین نامه جدید، دانشگاه و معاونت دانشجویی دانشگاه‌ها مسئولیت اصلی کنترل و نظارت و رسیدگی به خوابگاه‌ها را برعهده دارند. 

وی خاطرنشان کرد: طبق نتیجه نظرسنجی برنامه، 91 درصد از دانشجویان وضعیت رسیدگی و نظارت بر خوابگاه‌های دانشجویی را مناسب ندانستند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
سلام
منم دانشجوام. .دانشجو با استعداد کم بین ما نیست, معمار,کشاورز,نقاش,مهندس,معلم.... می تونیم با هم کار تولید کنیم هی نگیم کار نیست پول نیست.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۳
چرا دولت محترم ن=تدبیر و امید جواب نمی دهد اقای روحانی و کابینه اش اینقدر کارهای خارق العاده می کنند که باید همه ملت ایران از جمله دانشجویان باید راضی باشد پس کو؟؟؟؟؟