قم؛

برنامه های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)

برنامه هفته جاری حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) از تاریخ 23 خرداد لغایت 29 خرداد از سوی مدیریت آستانه مقدسه اعلام شد.

به گزارش برنامه های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران قم؛ بیان احکام به وسیله حجج الاسلام موسوی مطلق، زمانی، علی پناه، شهاب و حسینی اراکی صورت می‌گیرد.


برنامه زمزم معرفت با حضور کارشناسان همه روزه در شبستان امام خمینی قبل از نماز مغرب برگزار می‌شود و در این هفته حجج الاسلام تراشیون، وحید پور، رستم نژاد، ملکی و محسن سعیدی در این برنامه حضور به عمل می‌ْآورند.


بعد از نماز مغرب و عشا  آقایان حجج الاسلام ماندگاری با موضوع تربیت از منظر قرآن، و حجج الاسلام حسینی قمی با موضوع درس هایی از نهج البلاغه، مؤمنی با موضوع شرح فرازهایی از صحیفه سجادیه، میرزا محمدی با موضوع ماه مبارک رمضان، و حجت الاسلام رفیعی و حجت الاسلام حسینی قمی از ساعت 22:30 در شب های پنجشنبه و جمعه نیز به ایراد سخنرانی میپردازند.


دعای توسل سه شنبه شب نیز از سوی هیأت جانبازان استان قم و نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح به وسیله حجت الاسلام مهدی جوشقانیان اجرا می شود.


دعای کمیل پنج شنبه شب در شبستان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام حسینی قمی و با نوای سید مهدی میرداماد برگزار می شود.


در صبح روز جمعه نیز مراسم معنوی دعای ندبه باسخنرانی حجت الاسلام جوشقانیان و با نوای مجید علی اکبری برگزار می شود.


همچنین خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته قم به وسیله حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه(س) ایراد خواهد شد.

در پایان در جهت استفاده هرچه بیشتر و بهتر زائران و مجاوران کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) حرم مطهر خدمات ویژه فرهنگی و برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان و شخصیت شناسی حضرت معصومه(س)‌، موزه و کتابخانه‌، مسابقه و نمایشگاه و تور حرم مطهر را برنامه ریزی و جهت استفاده در اختیار زائران قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.