شهر مقدس قم مدتی است که خود را آماده می کند تا در نیمه شعبان پذیرای زائران عزیز باشد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قم؛ عاشقان و منتظران حضرت بقیة الله (عج) در جای جای کشورمان مدتی است که خود را آماده پذیرایی از نیمه شعبان می کنند.
 
خادمان شهر کریمه اهل بیت(ع) نیز مانند دیگران آماده خدمت به زائرانی هستند که از اکثر نقاط دنیا خود را به این شهر مقدس می رسانند تا در شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با قرائت دعا و مناجات ظهور امام زمان(عج) را از خداوند منان خواستار شوند.

شهروندان و همه مسئولان در انتظار هستند تا بزرگ‌ ترین رویداد مذهبی را در پایتخت مذهبی جهان تشیع یعنی قم برگزار کنند.

آستان مقدس حضرت معصومه (س) یکی از مکان هایی است که آماده برگزاری این جشن بزرگ است و مسئولان آستان مقدسه کریمه اهل بیت(س) عنوان کرده‌ اند تمام برنامه‌ها برای پذیرایی از زائران مهیا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدی مدیرآستان مقدسه گفت: علاوه بر نیمه شعبان  امسال مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام و 15 خرداد را هم داریم و به همین خاطر آن دسته  از زائرانی که می خواهند برای ارتحال امام خمینی(ره) به تهران بروند در قم توقف می کنند که این مسئله کمی مدیریت را در این ایام سخت کرده است.

تیم‌های امدادی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز تمام تلاش خود را برای برگزاری این جشن بزرگ انجام می دهند که این مراسم ها به طور کامل اجرا شود.

مظفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: تیم‌های سیار ما در اطراف مسجد مقدس جمکران، و حرم حضرت معصومه و محورهای مواصلاتی مستقر هستند.

نیروی انتظامی مخصوصا پلیس راهنمایی و رانندگی خود را  برای تأمین نظم و امنیت در برگزاری جشن نیمه شعبان آماده کرده است.
 
 انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.