قم؛

برنامه هفتگی حرم حضرت معصومه (س)

برنامه هفتگی حرم حضرت معصومه (س) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برنامه این هفته اعلام شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون، برادران، رستم نژاد، وحیدپور، ملکی و محمدی به ترتیب از روز شنبه مورخ 27 دی ماه تا جمعه  مورخ 3 بهمن ماه در برنامه زمزم معرفت به ایراد سخن  و نقد وبرسی می پردازند.

سخنرانی این هفته را حجج الاسلام والمسلمین ماندگاری، بندانی، میردامادی، پناهیان، رفیعی، فرحزاد و گنجی بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌کنند.

 از دیگر برنامه‌های این هفته برگزاری دعای توسل سه شنبه شب توسط هیئت جانبازان استان قم می باشد.

زیارت عاشورای این هفته در صبح روز پنجشنبه،دوم بهمن ماه، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج عباس حیدرزاده قرائت می‌شود.

دعای کمیل  این هفته پنجشنبه، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج علی مالکی نژاد به صورت باشکوه در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.


دعای ندبه نیز صبح روز جمعه، بعد از نماز صبح، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحی و مداحی حاج علی مالکی نژاد برگزار می‌شود وعلاقه مندان ومنتظران  میتوانند در این مراسم حضور یابند.


از دیگر برنامه‌های پرشور که مورد استقبال مردم قرار گرفت آیین نیایش صبحگاهی در حرم بانوی کرامت در هفته جاری است و همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی و بیان احکام و حدیث پیش از اذان ظهر توسط حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی برگزار می‌شود.

 نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها قرائت می‌شود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: قم ، برنامه ، هفتگی ، حرم ، حضرت ، معصومه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.