رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: در سه ماهه گذشته نزدیک 70 هزار خودرو فرسوده از رده خارج شده پیش بینی می شود که امسال 400 هزار خودروی دیگر از رده خارج شود.

علیرضا فیض‌بخش در گفتگو با خبرنگار حوزه نفت  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص از رده خارج کردن خودروهای فرسوده نیز گفت: در سه ماهه گذشته نزدیک 70 هزار خودرو فرسوده از رده خارج شده پیش بینی می شود که امسال 400 هزار خودروی دیگر از رده خارج شود.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور تصریح کرد: در خصوص اینکه آیا اجرایی شدن کارت های سی.ان.جی با حذف بنزین سهمیه ای منتفی می شود یا خیر، گفت: کارت سی.ان.جی یکی از بحث ها بوده و محدودیت ها و شرایط خاص خودش را دارد و ضمن اینکه مصوبه بوده و باید اجرا شود اما با توجه به شرایط جدید باید مورد بازنگری واقع شود.

وی همچنین اظهار داشت: با حذف بنزین سهمیه ای کار ما در جهت ابطال کارت های سوخت خودروهایی که تردد نداشته یا فرسوده بوده اند آسان شد.

فیض بخش تصریح کرد: با تصمیم شجاعانه دولت که به یکباره اجرا شد هیجان بالا رفته و میزان مصرف افزایش یافت لذا حداقل 3 ماه زمان نیاز است تا در زمینه میزان مصرف و تصمیات آتی بتوان اظهار نظر کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
به جای افزایش قیمت باید جایگاههای فعال رو زیاد کرد . لطفا قدری این شجاعت را به تاخیر بیاندازید و بگذارید مردم نفس بکشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
قیمت ها رو افزایش دهید
-
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
اسقاط خودرو فرسوده کار بسیار خوب و ضروری است ولی به شرطی که زمینه ساز رانت و استفاده قشر خاصی از تسهیلات کم بهره نشود و مردم عادی نیز بتوانند به راحتی از این مقوله سود ببرند
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۳:۵۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
جایگاه های سی ان جی خیلی شلوغ هستند،چرامسئولین به فکرمردم نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
چراقیمت سی ان جی افزایش نمی یابد،مصرف بالاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
مصرف سی ان جی بسیاربالاست،کاری بکنید.
آخرین اخبار