مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان با اشاره به اینکه سازمان همیاری یک نهاد خصولتی محسوب می شود گفت: جمعیت حدود 8هزار نفری تحت پوشش این سازمان نیازمند پشتوانه بیمه ای قوی هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، یدالله عرب پور افزود: سازمان همیاری عمدتا در پروژه های عمرانی ورود کرد و بخش بازرگانی شهرداریها را فعال نگه داشته است.

عرب پور با بیان اینکه اغلب در شهرداریها دنبال نرخ پایین بیمه ای هستند گفت: فرصت خوبی برای بیمه ایران است تا ضمن استفاده از این موقعیت در بین ارباب رجوع شهرداریها نیز خود را مطرح کند.

وی افزود: اغلب شهرداران به سبب بازی کودکی در پارک وآسیب وی توسط وسایل بازی و یا حتی تصادف در خیابانی با دست انداز به دادگاه فراخوانده شده اند و اگر بیمه جامعی در چنین شرایطی پشتیبان شهردار باشد نیاز به حضور وی در دادگاه ومراحل این چنینی با توجه به کثرثت شغلی شهردار، نیست.

وی تاکید کرد: بیمه تکمیلی درمان یکی از نیازهای اصلی بیمه ای شهرداریها است و در کنار آن دیگر مسائل بیمه ای نیز باید پیگیری شود.

عرب پور گفت: استقرار دفتر بیمه ایران در شهرداریها وارائه خدمت به آنان نیز کمک زیادی به حل مشکلات کارکنان می کند.

مدیرعامل شرکت اندیشه فردای کویر نیز در این نشست گفت: این شرکت بیمه ای قرارداد دانشگاه علوم پزشکی که شامل تمام مراکز درمانی وخانه های بهداشت می شود ، گل گهر سیرجان ومخابرات را در اختیار دارد.

سعادتمندی افزود: با این قرارداد بیمه ای یکی از موضوعات مهم در شهرداریها که معطلی اداری خودروهای شهرداری دربحث خسارت اتومبیل است رفع می شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان همیاری می تواند به عنوان پشتیبان این شرکت در بعد تبلیغاتی کمک کند.

با پایان این نشست تفاهم همکاری بین شرکت بیمه ای و نمایندگی فروش در کرمان با سازمان همیاری شهرداریها در بندهای مختلف منعقد شد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.