دبیر دهمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی از تمدید ارسال آثار به دبیر خانه این جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره امسال برای سومین سال متوالی در یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،علی غیاثی ندوشن گفت: تاکنون 40 اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده و علاقه مندان تا 15تیرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیر خانه این جشنواره که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مستقر می باشد ارسال نمایند.

غیاثی ندوشن با بیان اینکه زندگی حضرت امام رضا (ع)، کرامات آن حضرت، مریدان و شاگردان وزائران امام رضا (ع)، ونیزخواهرگرامی آن حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) از موضوعات اصلی جشنواره هستند عنوان کرد: بخش مسابقه در دو گروه موضوعی برگزار می شود که گروه دوم شامل سبک زندگی رضوی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جوایز نقدی جشنواره در بخش های مختلف از 20 تا 70 میلیون ریال به اضافه تندیس طلایی جشنواره و دیپلم افتخار خواهد بود که در فراخوان به تفکیک به آنها اشاره شده است.

وی در مورد بخش های جنبی جشنواره گفت : برنامه های متنوعی همچون برگزاری بخش های جنبی، کارگاه های آموزشی، نشست های پژوهشی و مروری بر آثار فیلمسازان مطرح در حوزه فیلم کوتاه از دیگر برنامه های پیش بینی شده در جشنواره ملی فیلم رضوی است.

این جشنواره در ایام دهه کرامت در روزهای 25 تا 27 مردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.