معاون سازمان های مردم نهاد استانداری اصفهان گفت: سند چشم انداز ایران 1404 با همیاری و همراهی و همدلی دانشگاه ها محقق می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران اصفهان، رضا شهرضا معاون سازمان های مردم نهاد استانداری اصفهان در دیدار با رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب و بازدید از این دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه نقش اساسی در توسعه و پیشرفت کشور دارند، گفت: توجه به ارتقا مسائل علمی و فرهنگی ضروری است.

وی بر ضرورت ارتقا علمی دانشگاه ها تاکید نمود و ادامه داد: اگر دانشگاه در تربیت نیروی انسانی کارآمد موفق باشند می توانیم به سمت پیشرفت روزافزون حرکت نماییم.

معاون سازمان های مردم نهاد استانداری اصفهان دانشگاه های علمی کاربردی را بدلیل توجه بر ارتباط صنعت و دانشگاه رلا تاثیرگذار دانست و افزود: گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب در زمینه های مختلف پیشکام بوده است و تاسیس دانشگاه علمی کاربردی با توجه به ضرورت تامین نیروی انسانی یک حرکت مثبت است.

رضا شهرضا امکانات دانشگاه انتخاب را خوب ارزیابی نمود و تصریح کرد: امیدواریم مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب در زمینه های مختلف پیشگام و موفق باشد.

در ابتدای این جلسه محسن حاج کاظمیان رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب گفت: سنجش دانشگاه ها باید بر اساس ارزش آفرینی در جامعه باشد و ارزش آفرینی معیار تحول است.

وی افزود: ارزش آفرینی از مفاهیم اصلی و اساسی کسب و کار است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر تحقق اقتصاد مقاومتی لازم است به این مهم توجه شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه ها و موسسات آموزشی معتبر در سراسر جهان معتقدند ملاک تفاوت دانشجویان بر اساس مدارک تحصیلی نیست و نقطه تمایز بر اساس این است که آنها درحقیقت چه میزان ارزش آفرین هستند.

رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب با بیان اینکه ارزش آفرینی بر اساس قابلیت های سازمانی و توانایی های فردی محقق می شود، گفت: لازم است آموزش های فنی و حرفه ای معطوف به مشاغل ارزش آفرین در جامعه باشد.



انتهای پیام/گ

برچسب ها: ایران ، همدلی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.