نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: در دورانی زندگی می‌کنیم که دشمنان برای به انحراف کشیدن جوانان کشور برنامه‌ریزی و هزینه‌های می‌کنند و مسئولان باید جوانان را دریابند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: قشر جوان رکن اساسی و مهم جامعه هستند، لذا هزینه کردن در حوزه جوانان نوعی سرمایه‌گذاری برای ایمن‌سازی جوانان در برابر انحراف است.


وی افزود: در دورانی زندگی می‌کنیم که دشمنان و عوامل متعددی برای به انحراف کشیدن جوانان برنامه‌ریزی و هزینه‌های زیادی می کنند.


آیت الله محمدی با اشاره به اينکه جواني يکي از سنين بسيار مهم در زندگي انسان است تصريح کرد: مسولان باید پیش از آنکه دشمن جوانان ما‌ را به انحراف و گمراهی بکشانند‌، آنها را دریابند و با انتقال مفاهیم درست دین جوانان خود را در برابر ترویج تفکرات جاهلی ایمن کنند.


وی گفت: نشاط در بين جوانان بايد ترويج پيدا کند و اين موضوعي است که مسوولان بايد به آن توجه کنند و امروز وظیفه همه ماست تا به کمک جوانان بیاییم زیرا جوانان دارای مشکلات زیادی در عرصه های مختلف هستند و کار برای جوانان بسیار ارزنده و نیکو است.


وی ادامه داد: جوانان باید اهل مطالعه، تحقیق و پژوهش باشند تا بتوانیم از میان جمعیت آنان افراد دانشمند و کاردانی را به جامعه و مدیریت‌های کشور معرفی کنیم.


وی گفت: بايد با يک برنامه‌ريزي صحيح مشکلات موجود را حل کنيم، در اين زمينه بايد بسترهاي نامناسب از بين بروند.


آيت الله محمدی اظهار کرد: جوانی دوران تربیت پذیری است و فرصتی است كه در آن عقیده و اخلاق ریشه دار شده و فضایل و ملكات انسانی در او تثبیت می گردد.


نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: با توجه به دیدگاه‌های بزرگان اسلام باید به جوانان به عنوان یک فرصت نگاه کنیم زیرا جوانان دارای انرژی، خلاقیت و نوآوری هستند که می‌توان از این قشر به نحو شایسته بهره برد و در نتیجه باید نگاه خود را در حوزه جوانان تغییر داده و با استفاده از زمینه‌های مناسب اعتماد آنان را جلب کنیم. 


امام جمعه همدان افزود: خانواده ها باید در مواردی فرزندان خود را درک کنند و به آنها حق تصمیم گیری دهند تا شاهد فاصله عاطفی با فرزندانشان نباشند.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.